• Miranda

Ny februaritråd!!!

Hallå Agnelia, 20th century fox mfl!

Vår andra tråd har visst avslutats, så jag startar en ny - hoppas ni hittar hit!

20th century fox,

det gick jättebra hos sömmerskan! Hon var trevlig och verkade mycket duktig. Sa exempelvis ifrån om det var något som jag tänkt som hon tyckte var lite mindre bra... det enda negativa är ju priset då. Detta för att hon enbart syr i äkta siden. Passar iofs eftersom jag vill ha tungt fall, men 800:- metern på 135 cm bredd (tror jag det var) blir ju snabbt några kronor... Skall prata med henne igen nästa vecka och se om jag kan lämna besked. Har ju en tid inbokad hos en annan sömmerska oxå, så kanske vill jag hinna träffa henne innan jag beslutar mig!

• Svar på tråden Ny februaritråd!!!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Sweetlinda

Det jag skriver kommer inte med ju? eller är det bara jag som inte ser det?

• Sweetlinda

Försökte fråga om ni hade en planeringssida här på BT, jag har men den fastnar i filtret hela tiden:
    w w w. brollopstorget. se / brudpar/ sweetlinda

• Sweetlinda

Har du sett vad duktig jag varit idag! med alla mina bestyr!

• Sweetlinda

Är det mobbing här eller? Så fort jag kommer försvinner alla juh!

Skämt åsido!

Just nu är det:

4 månader
    6 dagar
    17 timmar
    44 minuter
    och 20 sekunder kvar till mitt bröllop!

• Miranda

Morrn på er!

fox,

Ja, kyrkan är mysig tycker vi! Kul att se bilder på er kyrka oxå, eller tempel kallades det visst Låter fint! Är det mormonkyrka, eller är jag helt ute o cyklar!? Såg ut att ligga jättefint i alla fall! Hann inte kolla bilderna så noga, får gå tillbaka!

• agnelia

God morgon!
    Kikar in en kortis...
    *migränexploderande skalle*

Den här tråden hjälpte mig att hålla räkningen utan att anstränga mig!
    brollopstorget.se/Forum-1-9/m786674.html

Ska försöka få i mig lite frukost, tilbaka senare...

• Miranda

Agnelia,

oj då... du borde nog ligga kvar i sängen om du har migrän. Stackars dig

Hoppas du snart mår bättre!

• Sweetlinda

Hej!
    Vad ska ni ha för solosånger?

//Kram

• agnelia

Tjena tjejer!
    Nu mår jag bättre!
    Lite seg bara... Ska snart gå och lägga mig, jobbar dag imorgon.

Sov så gott!!

Miranda, du får mail imorgon, har inte skrivit klart det än! *s* Ett sånt där lååångt nu igen!

• Miranda

Så var det torsdag... snart helg!!!! har inget inbokat, utan hoppas kunna ge mig ut på sko-jakt! Vill ha ett par vita skor att ha i kyrkan och på festen. De skall vara av nättare modell förstås. Till utomhusfotograferingen MÅSTE det inte vara vita skor. Skulle kanske inte använda ett par kraftiga vita skor igen...

Hur har ni gjort?

• Miranda

Sweetlinda,

vi skall iaf ha "För alltid" med S. Löfgren, den andra är inte spikad ännu. Ni då?

Svar på tråden Ny februaritråd!!!