• Miranda

Ny februaritråd!!!

Hallå Agnelia, 20th century fox mfl!

Vår andra tråd har visst avslutats, så jag startar en ny - hoppas ni hittar hit!

20th century fox,

det gick jättebra hos sömmerskan! Hon var trevlig och verkade mycket duktig. Sa exempelvis ifrån om det var något som jag tänkt som hon tyckte var lite mindre bra... det enda negativa är ju priset då. Detta för att hon enbart syr i äkta siden. Passar iofs eftersom jag vill ha tungt fall, men 800:- metern på 135 cm bredd (tror jag det var) blir ju snabbt några kronor... Skall prata med henne igen nästa vecka och se om jag kan lämna besked. Har ju en tid inbokad hos en annan sömmerska oxå, så kanske vill jag hinna träffa henne innan jag beslutar mig!

• Svar på tråden Ny februaritråd!!!
  • Miranda

Och måste bara berätta att i förrgår frågade jag en väninna till mig om hon ville vara värdinna på vårt bröllop. Hon blev jätteglad för förfrågan och tackade ja direkt! Härligt! Hon är så duktig på att organisera och prata inför folk. Vilken tur man har med sådana vänner! Nu hoppas vi bara få klartecken från ett par som vi frågat, så kan vi slappna av liiiite på det området oxå

• Milia

Vad här var slött idag!! Klockan är efter 14 och jag är ändå först!!!

I alla fall. Vad härligt Miranda att få en värdinna till bröllopet. VI har också lite ångest över det där, men det löser sig nog efter flytten, som allt annat Hoppas det andra paret säger ja också!

• Miranda

milia,

tack!

Paret vi frågat har oxå tackat ja, så nu har vi våra värdar klara. Eller man kan väl säga att paret är värdpar och min väninna är toastmadame. Oj, vad skönt att det löst sig!

• Miranda

Har slängt iväg två beställningar, en till panduro o en till slöjddetaljer. Var tvungen att komplettera upp innan jag sätter igång med trycksakerna. Har snart värmegrejen till embossingen! Shysst att du agnelia sa att det skillde så mkt i pris - inte säkert jag sett det. Likadant var det förresten med smycketänger.

Håller med Milia - här var det dött!

Ha en go´kväll!

• Sweetlinda

Hej!
    Idag har vi:

*beställt bröllopstårta
    *beställt vigselringen!!
    *bokat en kappa till bröllopet.
    *köpt material till inbjudningskorten
    *bestämt buketten

Känns jätteskönt att det är klart!

Hur är det med er då?

• Sweetlinda

Vad ska ni har för in/utgångsmusik?
    Kan inte bestämma oss för ingångsmusiken, ska ha birka låten som utgång iaf.

• Miranda

Vad blev det för ring?

Vi har inte bestämt ut- o in musik ännu.

Ja visst är det skönt fär varje grej man kan bocka av!

• Meddelande borttaget
  • 20th century fox

miranda - vad fin kyrkan verkar vara!!!!
    Jag tycker att det såg helt okej ut med avlånga bord iof i den där matsalen. Såg verkligen trevligt ut...

• Sweetlinda

Hej Fox!
    Är du också här!
    Hur är läget?

Svar på tråden Ny februaritråd!!!