• Miranda

Ny februaritråd!!!

Hallå Agnelia, 20th century fox mfl!

Vår andra tråd har visst avslutats, så jag startar en ny - hoppas ni hittar hit!

20th century fox,

det gick jättebra hos sömmerskan! Hon var trevlig och verkade mycket duktig. Sa exempelvis ifrån om det var något som jag tänkt som hon tyckte var lite mindre bra... det enda negativa är ju priset då. Detta för att hon enbart syr i äkta siden. Passar iofs eftersom jag vill ha tungt fall, men 800:- metern på 135 cm bredd (tror jag det var) blir ju snabbt några kronor... Skall prata med henne igen nästa vecka och se om jag kan lämna besked. Har ju en tid inbokad hos en annan sömmerska oxå, så kanske vill jag hinna träffa henne innan jag beslutar mig!

• Svar på tråden Ny februaritråd!!!
  • agnelia

Nu funkar hotmail igen!

Tack för albumen Miranda!!
    Ska titta igenom dem sen.

• Miranda

Milia!

Va´kul! Tänk om vi får samma sömmerska! Hon verkar ha mycket att göra, men det går säkert att klämma in en kund till! Vill bara "varna" för att hon inte är bäst på att kolla mailen! Bättre att lämna ett meddelanda på telefonsvararen i så fall!

• Milia

Tack Miranda för tipset!! Jag får ringa senare då. Sitter på jobbet nu, och här är det bara en som vet......... Vill ju inte gärna skrika ut det än riktigt. Man vet aldrig hur rykten går

Får hålla tummarna för att hon hinner med mig bara då!

• Miranda

JAAAAAA!

Idag var jag först

• Miranda

Sambon skulle iväg o spela match, så jag var oxå uppe tidigt idag! Har fotat av ett par grejer som jag håller på att ladda in i albumet med egna bilder. Det är servettringar o placeringskort och nån bild på festlokalen. Titta gärna!

• Miranda

Sweetlinda o Milia!

Har lagt in en bild av "silver-o-vitt-buketten" i albumet blommor. Där kan ni gå in o titta på den.

• Miranda

Verkar som om det bara är jag som är här inne nu...
    Hoppas ni alla får en bra helg! Skall träffa en barndomskompis för lunch idag. Jätteskoj! Imorgon skall vi proväta maten på värdshuset tillsammans med föräldrarna - spännande. Helgen kommer med andra ord att gå lika fort som vanligt

Kram på er!

• Sweetlinda

Godmorgon brudar! Har varit ute i trädgården och plockat upp ruttna äpplen ..Blää!
    Ska snart iväg och jobba.
    Miranda: Ska genast in och kika på buketten!

ps; Jag är barnet i gänget, blott 21 år vid bröllopet! ds

• Milia

Jaha, nu dyker jag upp här också. Och jag kommer sitta här ända till kl. 21 ikväll och hårdbevaka allt som händer

Miranda, buketten var jättefin!!

Svar på tråden Ny februaritråd!!!