• Miranda

Ny februaritråd!!!

Hallå Agnelia, 20th century fox mfl!

Vår andra tråd har visst avslutats, så jag startar en ny - hoppas ni hittar hit!

20th century fox,

det gick jättebra hos sömmerskan! Hon var trevlig och verkade mycket duktig. Sa exempelvis ifrån om det var något som jag tänkt som hon tyckte var lite mindre bra... det enda negativa är ju priset då. Detta för att hon enbart syr i äkta siden. Passar iofs eftersom jag vill ha tungt fall, men 800:- metern på 135 cm bredd (tror jag det var) blir ju snabbt några kronor... Skall prata med henne igen nästa vecka och se om jag kan lämna besked. Har ju en tid inbokad hos en annan sömmerska oxå, så kanske vill jag hinna träffa henne innan jag beslutar mig!

• Svar på tråden Ny februaritråd!!!
  • agnelia

fox,
    jag tycker att den är fin men inte lika fin som den du redan har! Den du har på bild i ditt album, den är precis i min smak! Jättefin!!

Fast den andra kan säkert också passa bra, beror lite på hur du hade tänkt ha håret och (ev) övriga smycken...

Slappna av, blunda och försök föreställ dig själv i brudklänningen, fixat hår och de olika tiarorna...

• 20th century fox

jag tycker att den jag har är lite för enkel...det ville jag först ha men när jag testar den så känns det som den är för låg och inte syns....
    så det skulle nog va bra med något vräkigare ;)

Klänningen har ju inga som helst dekoratiner och halsband och örhången har jag inte heller.....

• agnelia

Ja men då kan du köra på den andra tiaran!

• agnelia

Idag är jag sannerligen först!!

Har legat vaken i en timme och inte kunnat somna om, klarvaken!
    Ska försöka lägga mig om en stund igen, behöver sova!
    Jobbar 7-13 idag. Ska ner en sväng på stan också, bl a Panduro, Akademibokhandeln, Bokia. Ska kika på lite mer papper. Funderar på ett infoblad med vägbeskrivning o dyl... Egentligen skulle jag inte vilja ha det men...
    Ska ni ha infoblad??

• Miranda

Jaha du agnelia idag var du svårslagen! Hoppas du kunde somna om efter BT-besöket!

Angående infoblad så skall vi inte ha det. Är det ngt man undrar så får man fråga våra föräldrar om det när man anmäler sig (ex. vad vi önskar oss, var kyrkan ligger etc).
    Efter vigseln kommer värdarna att stå vid utgången av kyran med vägbeskrivningar till festlokalen, att ta för de som inte hittar dit. Vi tkr exempelvis inte att tal behöver anmälas innan bröllopsdagen, utan vi tar det då. Lär inte bli så mkt tal o spex att det måste planeras SÅ noga...
    Vad skall ni i så fall upplysa om på ett infoblad? Så att man inte missar ngt

• Milia

Oj 20th!! Riktigt fin!! Jag är tok-kär i allt som glittrar!!!

Hur gick det agnelia, kunde du somna om?

Jag håller fortfarande på och jaga en sömmerska........ Kanske får ge upp ett bröllop nästa år, och satsa på 2006 istället

• Miranda

Har du pratat med Monica?

• Milia

Nej, jag har inte fått tag i henne tyvärr. Får göra nya försök idag.

Känns lite hopplöst idag allting bara. Tror visserligen längst in att får vi bara flyttat, så vi kan koncentrera oss på en sak i taget, så kommer allt lösa sig.

• Miranda

God dag på er!

Satt inne o surfade lite nu på lunchen o "hittade" BTs verktyg "gästlista". Helt superbra verkligen! Har haft budget-hjälpen sedan tidigare, men gästlistan har jag liksom inte reflekterat över. Jättebra att få överblick på de man bjuder. Ville bara tipsa er lite

Svar på tråden Ny februaritråd!!!