• Miranda

Ny februaritråd!!!

Hallå Agnelia, 20th century fox mfl!

Vår andra tråd har visst avslutats, så jag startar en ny - hoppas ni hittar hit!

20th century fox,

det gick jättebra hos sömmerskan! Hon var trevlig och verkade mycket duktig. Sa exempelvis ifrån om det var något som jag tänkt som hon tyckte var lite mindre bra... det enda negativa är ju priset då. Detta för att hon enbart syr i äkta siden. Passar iofs eftersom jag vill ha tungt fall, men 800:- metern på 135 cm bredd (tror jag det var) blir ju snabbt några kronor... Skall prata med henne igen nästa vecka och se om jag kan lämna besked. Har ju en tid inbokad hos en annan sömmerska oxå, så kanske vill jag hinna träffa henne innan jag beslutar mig!

• Svar på tråden Ny februaritråd!!!
  • agnelia

Mm, har en liten mapp med kvitton... Men den vill jag inte titta i så ofta! Lägger bara ner fler kvitton då och då!

Tidigare hade jag bara två skrivblock där jag samlade allt skrivet ,men eftersom allt börjar ta form och bli bilder så var det kul att fixa en liten bröllopspärm!

• Milia

Agnelia, klänning blir säkert kanonfin på!!! Och trumpet ärmar, jag förstår precis!!! Du kommer bli så vacker!!

• Miranda

Hade inte fått nåt än, men jag väntar

• Miranda

Milia,
    Jag har varit i Alingsås en gång och då sjöng jag i en kyrka som jag tror hette EFS-kyrkan eller något sådant. Är det en frikyrka? Fast när jag tänker efter så var den kanske inte så jättefin, men jag menar - ni kommer att lysa upp den! Rätt liten var den oxå!
    Hur många bjuder ni på ert bröllop?

• agnelia

*ler* Tack!

"Din" klänning är också mycket, mycket tjusig!!!
    Såg en sån till salu för ett tag sen, men då var den inte blå utan ivory.

• Miranda

Hoppsan, nu vet jag varför jag inte fått mailet! Testa på

lindbergsaga@yahoo.se

vill se detta klänningsunderverk!

Ursäkta mailstrulet!

• Milia

Hehe, då har jag gjort ett nytt försök

Vet faktiskt inte hur EFS kyrkan ser ut alls.
    Förra veckan var jag ganska deppad över allt strul med kyrkan och så, men nu känns det rätt ok. Tror jag tappade fokus ett tag över vad som är viktigt. Egentligen är det ju inte själva kyrkan, utan att jag ska få gifta mig med den bästa personen jag vet. Så nu känns allt ok igen

• agnelia

Konstigt... Går det inte att länka till annonser på Köp och Sälj??

Annonsen står iaf under brudklänningar strl 38, SINCERITY KLÄNNING 3030.

Chans och kontakta några sömmerskor! Kanske kan/hinner de sy upp en sån till dig!

Svar på tråden Ny februaritråd!!!