• Miranda

Ny februaritråd!!!

Hallå Agnelia, 20th century fox mfl!

Vår andra tråd har visst avslutats, så jag startar en ny - hoppas ni hittar hit!

20th century fox,

det gick jättebra hos sömmerskan! Hon var trevlig och verkade mycket duktig. Sa exempelvis ifrån om det var något som jag tänkt som hon tyckte var lite mindre bra... det enda negativa är ju priset då. Detta för att hon enbart syr i äkta siden. Passar iofs eftersom jag vill ha tungt fall, men 800:- metern på 135 cm bredd (tror jag det var) blir ju snabbt några kronor... Skall prata med henne igen nästa vecka och se om jag kan lämna besked. Har ju en tid inbokad hos en annan sömmerska oxå, så kanske vill jag hinna träffa henne innan jag beslutar mig!

• Svar på tråden Ny februaritråd!!!
  • Miranda

nehej, nu måste jag helt enkelt stänga ner internet, annars får jag inget gjort idag! Önskar er en fortsatt trevlig dag! Ses säkert här igen...kul när vi ses alla samtidigt för en gång skull!

• agnelia

Mm, har mest håret i en fläta när jag jobbar. Inte så mycket i vägen då!

Hemma blir det mest utsläppt eller i svans. När jag är på humör blir det mer frisyrer.

• Miranda

förresten, skcika gärna bilder till mig oxå, Linda, om det blir några!

Tjingeling!

• agnelia

Fox yrke vet jag redan, Mirandas också.
    Får gissa på Sweetlindas... Hmm, kanske receptionist av nåt slag...? Nej, det här med yrken var svårt!! *s*

• 20th century fox

nej, eftersom jag inte har den funktionen på min telefon så har comviq den tjänsten att man kan se på nätet...sen skickar jag de bara vidare när jag tittat...

Men man borde väl kunna wapa iväg dem på nåt sätt....
    använder inte det för det är så dyrt!

• agnelia

Ja, det var länge sen(eller aldrig??) som alla var inne samtidigt!

• Sweetlinda

Fox: Ok, vill du skicka dem till mig som du gjorde förut så kan jag spara dem på min dator. Det ska egentligen gå med min telefon, men jag har inte listat ut hur det skall gå till..

Agnelia; Jag jobbar som undersköterska på en kirurgavdelningen. Vad gör ni?

• agnelia

*s* Inom vården var min andra gissning!

Jag jobbar i butik.

• Sweetlinda

Ska hoppa in i duschen nu, sen åker vi och tittar på ringar! Hoppas jag hittar nått!

Ha det gott tjejer

Kram Linda

Svar på tråden Ny februaritråd!!!