• Miranda

Ny februaritråd!!!

Hallå Agnelia, 20th century fox mfl!

Vår andra tråd har visst avslutats, så jag startar en ny - hoppas ni hittar hit!

20th century fox,

det gick jättebra hos sömmerskan! Hon var trevlig och verkade mycket duktig. Sa exempelvis ifrån om det var något som jag tänkt som hon tyckte var lite mindre bra... det enda negativa är ju priset då. Detta för att hon enbart syr i äkta siden. Passar iofs eftersom jag vill ha tungt fall, men 800:- metern på 135 cm bredd (tror jag det var) blir ju snabbt några kronor... Skall prata med henne igen nästa vecka och se om jag kan lämna besked. Har ju en tid inbokad hos en annan sömmerska oxå, så kanske vill jag hinna träffa henne innan jag beslutar mig!

• Svar på tråden Ny februaritråd!!!
  • Sweetlinda

hahaha, ja blev lite rädd när jag såg dem i storbild..du har inte lust att skicka de sista till mig också? skulle vara jättegulligt!

surar lite nu johan vaknar ju inte..vill handla ring nuu!!

• Miranda

hur går det me kristallbuketten då ?*nyfiken*

• Sweetlinda

Fox:

jasså! vad kul!

Vad har du tänkt dig för grönt i din bukett? Jag har idétorka!

• 20th century fox

ja suck....jag kommer nog ha en vanlig bukett i alla fall. Det går åt en sån sabla massa pärlor! SÅ jag tänkte att man kan ha dem mellan rosor eller nåt. SKa nog göra några längre trådar som hänger ner och slingrar lite oxå...

• Sweetlinda

Miranda!
    Du har mail!

• Sweetlinda

Det är så kul, när man sitter här och skriver till er så bildar man ju sig en uppfattning om hur ni är som personer, hur ni ser ut o s v..skulle vara kul och se om det stämde. Men vi bor väl väldigt långt ifrån varann tror jag..

• agnelia

Lyckades med att bränna ett kastrullunderlägg, satte på fel platta... Mycket rök men inte minsta lilla pip från brandvarnaren!! Dags att byta batteri kanske? Gjorde senast i december... Tycker att det borde räcka längre! Eller så är det nåt fel på varnaren!?

Vi ska till guldsmeden igen imorgon, längtar!! Ska bestämma gravyr bl a.

502 dagar kvar...

Svar på tråden Ny februaritråd!!!