• Miranda

Ny februaritråd!!!

Hallå Agnelia, 20th century fox mfl!

Vår andra tråd har visst avslutats, så jag startar en ny - hoppas ni hittar hit!

20th century fox,

det gick jättebra hos sömmerskan! Hon var trevlig och verkade mycket duktig. Sa exempelvis ifrån om det var något som jag tänkt som hon tyckte var lite mindre bra... det enda negativa är ju priset då. Detta för att hon enbart syr i äkta siden. Passar iofs eftersom jag vill ha tungt fall, men 800:- metern på 135 cm bredd (tror jag det var) blir ju snabbt några kronor... Skall prata med henne igen nästa vecka och se om jag kan lämna besked. Har ju en tid inbokad hos en annan sömmerska oxå, så kanske vill jag hinna träffa henne innan jag beslutar mig!

• Svar på tråden Ny februaritråd!!!
  • Miranda

fox,

albumet skickat till hotamiladressen! såg oxå att invitationen räcker i 90 dagar, sedan får man skicka den igen!

• Sweetlinda

Visst kan jag smsa till dig, men har bara klänningen o tel nu, men vill du så får du se den. ska ev titta på ytterplaget idag, då kan jag ju ta kort på den med!

sweetlinda@spray.se, om du vill maila ditt nr!
    Kram L

• Miranda

Nix, min sambo skall bara ha en ring. han valde en lite bredare modell vid förlovningen, med tanke på detta.

Där vi köper våra ringar, graverar de dem medan man väntar, eller i alla fall under dagen, så det är bara att gå en sväng på stan under tiden. Inte kul att lämna ifrån sig ringen när man är helt nygift!

• Miranda

fox,

kommer inte in på adressen du skrev... men det kan ju vara yahoo som strular som vanligt

• Sweetlinda

Miranda!
    Tänkte att om jag beställer min ring idag, och sambon lämnar in sin också, så står det ju; Linda och Johan 5/2-05 i den och det är ju lite fel eftersom det inte har skett ännu. Men han kan ju inte heller strunta i att bära ringen fram till bröllopsdagen..

• 20th century fox

så, nu har du din egen bild i mailen så kan du ju skicka den vidare till andra om du vill! Jättefin klänning!

• Sweetlinda

Tack vad gullig du är, försöker skicka fler bilder på klänningen, det krånglar lite, men de kommer snart!!

• Sweetlinda

ASG* Fy farao vad jag ser ut på bilden! Den får du inte visa för någon Haha! Sådan ser jag faktiskt inte ut i verkligheten! Måste ge dig fler bilder alltså!

Svar på tråden Ny februaritråd!!!