• Miranda

Ny februaritråd!!!

Hallå Agnelia, 20th century fox mfl!

Vår andra tråd har visst avslutats, så jag startar en ny - hoppas ni hittar hit!

20th century fox,

det gick jättebra hos sömmerskan! Hon var trevlig och verkade mycket duktig. Sa exempelvis ifrån om det var något som jag tänkt som hon tyckte var lite mindre bra... det enda negativa är ju priset då. Detta för att hon enbart syr i äkta siden. Passar iofs eftersom jag vill ha tungt fall, men 800:- metern på 135 cm bredd (tror jag det var) blir ju snabbt några kronor... Skall prata med henne igen nästa vecka och se om jag kan lämna besked. Har ju en tid inbokad hos en annan sömmerska oxå, så kanske vill jag hinna träffa henne innan jag beslutar mig!

• Svar på tråden Ny februaritråd!!!
  • Miranda

agnelia,

va kul att ni skall tillbaka till guldsmeden igen! verkar ju bli riktigt fina ringar! Funderar på vad man skall göra när "projekt bröllop" är överstökat. helt plötsligt kommer man ju ha massa tid över... "projekt familjeliv" kanske!?

• Sweetlinda

Har lockigt hår egentligen, men använder min bästa vän. plattången! Jag är 169,5 cm

• Miranda

Och du har ju berättat om ditt långa mörka hår, så den bilden har jag av dig!

• agnelia

Miranda,
    YES!!! Då är det familjeprojekt för hela slanten! Längtar till det också!

• Sweetlinda

Fox:

Hur gör du när du när du skickar mms till mailen? Vill lära mig!

Just det..ditt yrke..hmm..kanske nåt estetiskt tror jag ialla fall..men vad, det fåre jag fundera på. Vad tror du jag sysslar med då?

• agnelia

Ja, långt brunt hår, ner till början av svanken ungefär. Spikrakt!! Mittbena, ingen lugg. Är 162 cm lång. Bruna ögon.
    Ser faktiskt ut som Mona Lisa, var dock mer lik henne när jag var tonåring. *försöker le lite hemlighetsfullt*

• Miranda

Jag brukar oxå ha mitt hår i mittbena, men ibland kan man ju spexa till det hela med sidbena *skratt* fox har ju egentligen mkt mer frisyr än oss! Vi har "bara" hängande hår! Kul när man hinner o kan sätta upp det dock

• Sweetlinda

Väntar och ser om Fox fixar bilder...Nu har Johan äntligen vaknat, och verkar ganska frisk..blir det ringköp idag måntro??

Svar på tråden Ny februaritråd!!!