• Miranda

Ny februaritråd!!!

Hallå Agnelia, 20th century fox mfl!

Vår andra tråd har visst avslutats, så jag startar en ny - hoppas ni hittar hit!

20th century fox,

det gick jättebra hos sömmerskan! Hon var trevlig och verkade mycket duktig. Sa exempelvis ifrån om det var något som jag tänkt som hon tyckte var lite mindre bra... det enda negativa är ju priset då. Detta för att hon enbart syr i äkta siden. Passar iofs eftersom jag vill ha tungt fall, men 800:- metern på 135 cm bredd (tror jag det var) blir ju snabbt några kronor... Skall prata med henne igen nästa vecka och se om jag kan lämna besked. Har ju en tid inbokad hos en annan sömmerska oxå, så kanske vill jag hinna träffa henne innan jag beslutar mig!

• Svar på tråden Ny februaritråd!!!
  • Miranda

fox,

tror det var när jag såg din klänningsbild som ja fick för mig att du var blond. Bara för att det var en blond tjej på bilden... märkligt! Fina bilder på dig var det i alla fall, o tänk så fel man kan ha

• Miranda

Jag är inte blond! Min naturliga hårfärg är ljusare brun, med lite guldiga o rödaktiga slingor (låter väl rätt så knepigt...) på vintern kan det dock bli lite tråkigt råttfärgat Har därför lite slingor i nu som livar upp!

Spikrakt hår som är ganska långt Gråblå ögon. Har precis klippt upp luggen (som tidigare var jämnlång med övriga håret) ala Heather Locklear, men vet inte ännu om det var en förhastad grej...

Så är jag 172,5 cm lång oxå.

• agnelia

Sweetlinda,
    hmm... rågblond med blågröna ögon, tjockt lite halvlockigt hår ned till axlarna...

• Miranda

Jag tror oxå att du är blond m blå ögon Linda, det har jag alltid trott! Stämmer, eller...?

• Sweetlinda

Jag har långt blont hår och gröna ögon. fox får nu två nytagna bilder på mig som hon kan lägga ut om hon kan och har lust..för jag har ingen aaning hur man gör!

• Miranda

Ibland är det skönt att bara kunna gömma sig bakom ett nick på ett forum. Från början tänkte jag inte berätta ngt personligt alls, men det har blivit ganska mkt tvärt om...

• agnelia

Miranda, du var lite längre än jag trodde. Annars stämde det bra!

Svar på tråden Ny februaritråd!!!