• Miranda

Ny februaritråd!!!

Hallå Agnelia, 20th century fox mfl!

Vår andra tråd har visst avslutats, så jag startar en ny - hoppas ni hittar hit!

20th century fox,

det gick jättebra hos sömmerskan! Hon var trevlig och verkade mycket duktig. Sa exempelvis ifrån om det var något som jag tänkt som hon tyckte var lite mindre bra... det enda negativa är ju priset då. Detta för att hon enbart syr i äkta siden. Passar iofs eftersom jag vill ha tungt fall, men 800:- metern på 135 cm bredd (tror jag det var) blir ju snabbt några kronor... Skall prata med henne igen nästa vecka och se om jag kan lämna besked. Har ju en tid inbokad hos en annan sömmerska oxå, så kanske vill jag hinna träffa henne innan jag beslutar mig!

• Svar på tråden Ny februaritråd!!!
  • Sweetlinda

Den där lilla ikonen som visar att man skickar mms snurrar inte..väntar en stund..måste försvara mig! Haha

• Miranda

fox,

fick du bara ett album av mig? Har delat upp bilderna i 4 album nu...

• Sweetlinda

Får jag också se Miranda?
    har du funderat över det jag skrev om ringarna?

• Miranda

Ni skall ju gifta er 5 februari, så eg kan det väl stå redan nu, jag menar att det ju redan är bestämt! Fast det vanliga är nog att man gravrar efteråt, tror jag. Vet faktiskt inte om min sambo har graverat in vigseldatumet i samband med att vi graveradein förlovndatumet... kan vara så.

Hur var din mail nu igen?

• Miranda

Nu såg jag att den stod högre upp i tråden, sorry!

• Sweetlinda

Tack Miranda, jättefint!

jag har nog äntligen kommit på hur buketten skall se ut:

rund näst intill boll formad bukett med vita el cremefärgade rosor, björngräs/texasgräs lagda över buketten prydda med strass och glaspärlor. Någon form av grön "ram" runt blommorna..det är en början iaf sen ska den innehålla lite mer. men den ska vara vit

• Sweetlinda

FOX:

Fick du mina mms, det stod att det fungerade i varje fall..men min telefon är så konstig.

• Miranda

fox o sweetlinda,

nu skall ni ha fått fyra album var...

Svar på tråden Ny februaritråd!!!