• Miranda

Ny februaritråd!!!

Hallå Agnelia, 20th century fox mfl!

Vår andra tråd har visst avslutats, så jag startar en ny - hoppas ni hittar hit!

20th century fox,

det gick jättebra hos sömmerskan! Hon var trevlig och verkade mycket duktig. Sa exempelvis ifrån om det var något som jag tänkt som hon tyckte var lite mindre bra... det enda negativa är ju priset då. Detta för att hon enbart syr i äkta siden. Passar iofs eftersom jag vill ha tungt fall, men 800:- metern på 135 cm bredd (tror jag det var) blir ju snabbt några kronor... Skall prata med henne igen nästa vecka och se om jag kan lämna besked. Har ju en tid inbokad hos en annan sömmerska oxå, så kanske vill jag hinna träffa henne innan jag beslutar mig!

• Svar på tråden Ny februaritråd!!!
  • 20th century fox

Jag har oxå börjat göra prover till inbjudningarna äntligen...ska ta lite bilder å visa sen...

MEN! Jag var galen och köpte vigselring i söndags!!!! För 799 :-!!!!!
    Jag hade tittat på den tidigare och tyckte den var billig och snygg...så var jag inne i fredags och skulle prova...då hade de rea! Som hittat! Det tar en vecka för dem att ta in den en storlek eftersom den var slut i min, men snart så har jag den :D

• Miranda

Grattis! Vilket fyndpris för vigselring!

Blir kul att se en bild sedan!

• Miranda

Agnelia, 20th century fox!

Har skickat er lite bilder

Hoppas att jag gjorde rätt så att ni kan se dem!

• agnelia

Kul! *nyfiken-i-en-strut*

• agnelia

Den var verkligen läcker!! Vad har du tänkt ha för blommor i buketten??

Den skulle passa mycket bra till din klänningsmodell, så som du har beskrivit den.

God morgon och hej då!
    Dags att göra sig i ordning för jobbet!!

• Miranda

Agnelia,

kul att du gillade den! vad det blir för blommor isf får jag nog fråga floristen om! Ska bara kolla priset först...

Skickade kortbilder till dig oxå (tre st) men fick dem i retur. Kanske tar inte hotmail så stora filer? Ska testa att skicka dem en o en!

• Miranda

20th century fox,

Tack så mkt, såg att du hade svarat till mailen! Silvertråden är köpt på slöjddetaljer om jag inte minns helt fel (sytråden). Kul att du gillade kuverten! Man får dock passa sig så att man inte syr i kortet när man syr igen sista sidan Den silvertråden jag har i ryggen är köpt på Panduro.

• agnelia

20th century fox,
    är också nyfiken på bild på din vigselring! Wow, vilket pris!!

Miranda,
    fick den på buketten och kortutsidan! Mycket snygg!!
    Fick den med kuvert också men den gick inte att få upp... Konstigt.

Håller själv på och försöker piffa till kuveret lite... Utan att det blir för mycket... *svårt*
    Det är ett C5 eller vad det nu heter, ett halvt A4.
    Tänkte kanske fortsätta med samma tema där som på inbjudan och placeringskorten, ett utstansat, rött satinhjärta. Längst ner i vänstra hörnet.
    Funderar på om jag ska skriva adressen på ett annat papper(rivna kanter??) och limma fast eller...? Blir så stort och tomt annars!
    Funderar på att ha en stämpel också...
    Gillar den med två ringar som sambon fastnade för i början av planerandet. Och en stämpel där det i skrivstil står: Vi gifter oss...
    Kanske ha ringarna på baksidan och "Vi gifter oss..."-stämpeln upp till vänster på framsidan..? Med vinröd färg??

Nån av er som vet hur embossing håller på kuvert i postgång??

Natti natti på er!! *gäsp*

• agnelia

-tillägg-
    Antingen stämpel eller adress på annat papper. Inte både och!!

Svar på tråden Ny februaritråd!!!