25:e september! (ny tråd!!)
Startar en ny tråd då den gamla är stängd!
Hur går det för er septemberbrudar??
Har ni valt ring ännu?
Är inbjudningskorten ivägskickade?
Vad ska ni ha för brudbukett?
Kram på er och lycka till i planerandet!
Startar en ny tråd då den gamla är stängd!
Hur går det för er septemberbrudar??
Har ni valt ring ännu?
Är inbjudningskorten ivägskickade?
Vad ska ni ha för brudbukett?
Kram på er och lycka till i planerandet!
KKB, förstår precis vad du menar! Jag kan ibland längta mer efter att vara på resan än efter själva bröllopsdagen. Fast det ska ju bli kul det med Kan känna att det börjar ila lite i magen nu ibland när jag tänker på det hela!
Vi ska också ha två sånger: Så skimrande var aldrig havet och Shall I compare thee. En kompis till oss ska sjunga. Och eftersom prästen är min bästa kompis så tror jag att vigseln kommer bli väldigt personlig. Är bara rädd för att jag ska börja storgråta...
Åh, jag älskar Så Skimrande var Aldrig Havet!
Vi var på ett bröllop i sommar där brudgummens far var prästen! Väldigt personligt och meningsfullt, precis som Ert kommer bli :)
Vi har varit ganska nöjda med val av festlokal, men råkade upptäcka ett ställe idag som jag önskar vi hade kollat på när vi var och letade... Nåväl, det blir väl bra som det är!
Å det kommer säkert att bli jättebra. Jag är också likadan, kan komma på saker senare och tänka att det hade nog varit bättre att göra så... det gäller att slå bort sådana tankar. Er festlokal kommer vara jättefin och ni kommer få en fantastisk fest!
Visst är så skimrande var aldrig havet fin!! Tycker jag med.
Hej på er brudar!
Jag gillar oxå Så skimrande var aldrig havet. Våra sånger har jag väl berättat om tidigare?!? "Tycker om när du tar på mig" /Gessle och "Utan dina andetag"/Kent. Och det var efter mkt kompromissande vi bestämde oss för dem! Usch jag håller på att bli lite stressad nu över allt som måste fixas. Jag syr dukar själv,trär d där förbaskade pärlorna till servettringarna, festprogrammet, välja bukett, placeringskort, välja psalmer m.m. Och min sambo har så mkt på jobbet just nu så han kan inte hjälpa till så mkt
Men det gäller att som du säger Kasse, strunta i alla de där konstiga "jag -skull-gjort-så-där-tankarna"
Försöker glädja mig åt bröllopsresan nu i alla fall
Kram på er
Kajsa vännen! Vad du jobbar! Har du ingen som kan hjälpa dig eller är du som jag, har ett extremt kontrollbehov och måste överse ALLT? Jag jobbar på att bryta det...
Utan dina andetag har jag hört på ett bröllop. Jättefint!
Hur går det förresten med bukett? Har du bestämt dig ännu? Har för mig att du velade lite fram och tillbaka?
Kajsa - Skönt att få det gjort nu och inte vänta tills veckan innan men jag säger som Kasse, är det ingen som kan hjälpa dig? En tärna eller väninna? Bjud in lite tjejkompisar någon kväll på vin och video och lite servettpyssel!
Hej hej
I dag har jag pratat med cateringfirman och bestämt mat. Förrätt: räk och kräftsallad med västerbottenostpaj, huvudrätt: Parmesangratenerade kycklingfilé fylld med parmaskinka och soltorkade tomater svampkompott och smörstekt kulpotatis. Vad tror ni om det? Vi ska ha bröllopstårtan som efterrätt.
Inte långt kvar nu....
Det låter gott! Skulle vilja komma och fira och äta med Er men är ju upptagen denna dag
Vi måste också bestämma menyn snart...
Tittade på vigselringar idag och wow vad de är vackra! Vilken snäll karl jag har som vill köpa mig en fin ring :D
Ja, det skulle vara kul att vara med överallt!!! Särskilt nu som vi har utbytt så mycket idéer Men vi är ju alla upptagna den dagen på var sitt håll. Vi får skriva utförliga berättelser sedan om våra respektive dagar till varandra iallafall
Kul att titta på ringar! Det ska vi också göra snart. Men jag ska bara ha en vanlig slät likadan som min förlovningsring, så det går ganska fort.
Jag undrar om inte vi tvingas starta en ny tråd om ett par veckor... Brukar inte de avstänga trådar för nya kommentarer efter typ tre månader? Då får vi starta en ny så vi har någonstans att träffas efteråt :D