• kajsa kavat

25:e september! (ny tråd!!)

Startar en ny tråd då den gamla är stängd!

Hur går det för er septemberbrudar??
    Har ni valt ring ännu?
    Är inbjudningskorten ivägskickade?
    Vad ska ni ha för brudbukett?

Kram på er och lycka till i planerandet!

• Svar på tråden 25:e september! (ny tråd!!)
  • KKB

Grattis på -1 månadsdagen! :D

Folk frågar hela tiden om man är nervös. Nja, nej. Borde jag vara det? *s* Vilken månad det kommer bli... Allting kommer fixa sig (på något sätt) och man kommer träffa många nära och kära! Kanske t.o.m. bli hippad ;) Jag passar på och svarar i telefon med mitt nuvarande namn, skall inte ha kvar den så mycket längre!

Ang. gästbok så skall vi ha en vanlig vit lagom bröllopig gästbok. Hoppas folk skriver mer än bara sina namn men äsch, orkar inte ordnar mer för just den delen.

• Kasse

Jag ska köpa en vanlig gästbok. Har sagt till toastmastern att uppmana gästerna att skriva. Får vi väl se hur det blir. Jag var också inne lite på en sådan där, mina vänner bok... men en sådan ville inte sambon ha så det blir en vanlig enkel. Ska se om jag hittar någon på lunchen.

Hippa... jag vet att min syster har planerat nåt. Men jag vet inte när.

• Höstbrud-04

Vi kommer att låta fotografera alla våra gäster. (Ett par kompisar agerar fotografer i pauserna och innan vi kommit till festen.) Vi kommer att ha ett fotoalbumm som de får skriva sina namn och eventuella grattulationer/hälsningar i. Albumet kommer vara förberett - vi ritar en ruta där kortet ska sitta så kan de skriva nedanför eller runt det, tillsammans med de som de fotade sig med. Det brukar bli jättebra, men kräver en del information till gästerna samt att värdarna trycker på så att gästerna låter sig fotas.

• KKB

Vi måste hitta någon fotokunnig kompis som kan ta lite kort på festen, vem det nu kan bli... Måste ju föreviga valsen och tårtan ;)

• Kasse

Valsen absolut!!! För hur stor är sannolikeheten att jag får upp min sambo på mer sådan dans?? (släpdans kallad hemma ) Misstänker att det kommer att bli nåt has-aktigt i stället för vals. Måste nog börja öva snart...

• kajsa kavat

Hej brudar!
    Åhh,jag är SÅ pirrig idag! Det gick JÄTTEBRA hos frisören, hon var helt otrolig, på 10 min fick jag en SUPERfin uppsättning precis som jag tänkt mig!! Hur ska det då inte bli sen när hon har två och en halv timme på sig!!
    Sen var vi till fotografen, och också det kändes jättebra!
    Ville bara berätta
    Kram på er

• Kasse

Åååå, Kajsa! Vad kul, du kommer att bli så fin!! Vi kommer alla att bli så fina! Tänk att det börjar dra ihop sig!!!

I morgon har vi vår sista OSA dag. Tre par och en annan person har inte svara ännu. Men vem vet, telefonen kanske går varm hemma i kväll

• Kasse

God morgon tjejer!

Började med vårt festprogram i går kväll. Gick ganska så bra. Fast jag undrar Kajsa, om du löste det hela med att få in bordsplaceringen? Annars gick det rätt bra. Ska i helgen försöka skriva ihop nåt om varje gäst.

Önskar er en trevlig fredag!

• KKB

Vad Ni är duktiga! Vi har inte ens börjat på bordsplaceringen... (Fast jag har några små anteckningar ;))

Vet Ni, precis NU så håller min blivandes kompisar på med att kidnappa honom :D Det blir en hel dag och kvälls svensexa med massor med roligheter de har planerat åt honom! Och det bästa är att jag inte tror han misstänkte någonting alls! :D

• kajsa kavat

Kasse: Ja, till festprogrammet går det bra att få in bordsplaceringen, det var bara att göra den mindre. Men till den stora skylten som ska sitta vi d ingången till festsalen där fattar jag fortfarande inte riktigt hur jag ska bete mig... men det löser sig nog
    Ojoj, ska ni skriva nåt om alla gästerna på EN helg?!?! Vi har bara hunnit halvvägs trots att vi suttit minst tre kvällar.. Tycker det är svårt

Hur gick det med anmälningarna förresten Kasse? Har alla anmält sig nu?

Jag pratade med prästen igår också, vi ska träffas nästa vecka

KKB: Vad spännande med svensexa! Man går ju och är lite smått nervös nu när det närmar sig..

Svar på tråden 25:e september! (ny tråd!!)