25:e september! (ny tråd!!)
Startar en ny tråd då den gamla är stängd!
Hur går det för er septemberbrudar??
Har ni valt ring ännu?
Är inbjudningskorten ivägskickade?
Vad ska ni ha för brudbukett?
Kram på er och lycka till i planerandet!
Startar en ny tråd då den gamla är stängd!
Hur går det för er septemberbrudar??
Har ni valt ring ännu?
Är inbjudningskorten ivägskickade?
Vad ska ni ha för brudbukett?
Kram på er och lycka till i planerandet!
Det närmar sig tjejer...
Vi fick våra nya ringar förra veckan..de blev jättefina!
Men min vigselring är fortfarande hemlig för mig.
De nya ringarna blänker som om vi nyss förlovat oss, men det är över 5 år sedan! (21/7-99)..
Jajamänsan...det börjar gå fort nu.
I lördags var jag på en vigsel som vår präst hade. Hon kände också brudparet (det gjorde jag med, fast inte så mycket) Det blev en väldigt personlig vigsel och bruden grät. Misstänker att jag också kommer att göra det...
Kasse:
Ja, hihi, misstänker att det är vattenfast mascara som kommer att gälla här också !
Hehe, jag skall också prova min maskara någon kväll - sminka mig och sedan hyra typ Höstlegender *S*
KKB!
Jaaa, vilket bra tips! Ska gå och hyra massa gråtfilmer och säga till sambon att det är för att jag ska härda mig *asgarv* kommer SÅ inte att gå hem... men det är värt ett försök!
Förresten, jag har fått kallelse till möhippa på jobbet!!
Kasse: Kallelse till möhippa??? Det var något nytt. Har aldrig hört om någon som blivit kallad til möhippa . Låter kul!
Jag börjar bli lite nojig på det området. Jag är lite orolig inför när de ska ta mig. Man vill ju helst att det blir en dag när man är på bra humör, är nyduschad , har vettiga kläder och ser fräsch ut o.s.v.
Min blivande svärmor ringde igår, hon fick inte tag på min blivand, så hon tänkte att det kanske var svensexa. Det var det inte. Nu får jag inte tag på honom, vad tänker jag då?? Fånigt.
Fick ett samtal från pastorsexpeditionen vid kyrkan där vi ska gifta oss... Hann tänka både att kyrkan var dubbelbokad och att den brunnit ner innan jag fick veta vad det gällde. Det var absolut inga problem.
Ikväll ska vi iväg och träffa kantorn. Vi har inte bestämt oss för utgångsmarsch och hoppas att han har några bra förslag. Psalmerna är klara. Det blir "Stor är din trofasthet" och och nr 82 "Vi lyfter våra hjärtan". Men bäst av allt Ingångsmarschen blir det uruppförande av. Den är nyskriven till vårat bröllop.!!
Svar på fråganom förlovning. Vi förlovade oss 24 maj 2003 och bestämde datumet i september 2003.
Ja, det kanske lät lite konstigt. Men sambon är hemma idag. Han ringde och sa att jag fått ett brev med "X" som avsändare. Han öppnade och läste för mig att jag ska infinna mig på mitt kontor den 15 sept ha fritidskläder och tandborste med mig.
Får väl se vad de kanske har hittat på här...
Det låte roligt Kasse! önskar dig lycka till!!
Lovar att rapportera Men det är ett tag kvar...
Förresten, vad roligt att ni har ett nyskrivet stycke till ert bröllop!! Måste kännas väldigt speciellt. Ååå, vad kul för er!