25:e september! (ny tråd!!)
Startar en ny tråd då den gamla är stängd!
Hur går det för er septemberbrudar??
Har ni valt ring ännu?
Är inbjudningskorten ivägskickade?
Vad ska ni ha för brudbukett?
Kram på er och lycka till i planerandet!
Startar en ny tråd då den gamla är stängd!
Hur går det för er septemberbrudar??
Har ni valt ring ännu?
Är inbjudningskorten ivägskickade?
Vad ska ni ha för brudbukett?
Kram på er och lycka till i planerandet!
Hej Tjejer!
Jag kanske får göra ett inlägg här?
Blir på så bra humör när jag läser om era bryderier när man är i samma sits själv!
Läget för tillfället:
- bordplacering klar, efter lite jobb
- gäst-presentationen jobbar vi med
- var hos frissan igår & jag känner mig luugn!!
- ringar hämtade vi igår, fast min är hemlig för mig
Fattar inte att det är snart!! Kram till er alla 25.e sept-brudar! ;)
*skrattar* är kanske lite optimistisk med att skriva saker om gästerna...kommer säkert att ta längre tid än vad jag tror. Bra att det funkade att få in bordsplaceringen i programmet. Tycer publisher är rätt kul att jobba i faktiskt, när man väl kommer på hur
När det gäller våra anmälningar så är det fortfarande två par som ej hört av sig. Får väl ringa lite i morron kanske. Tyvärr har vi fått en del avbokningar. Dels pga av lång resväg och dels pga sjukdomar. Jättetråkigt, men så är det. Så vi kommer nog bli ca 62 tror jag med oss inräknat. (vi hade räknat på 69). Men , men det blir bra ändå. Blir lite mindre matkostnad då och då har vi mer pengar till vår resa! Kan ju lika gärna berätta vart vi ska. Vi åker till Skottland i en vecka. Ska bli jättekul! Vi gillar storstäder och whiskey båda två, så det blir perfekt!
Kul KKB med svensexa! Hoppas han får kul! Jag har inte en susning om vad som planeras för min sambo. Hoppas nåt planeras, men det tror jag...
Vi fick maila några st. som inte hade svarat, och det visade sig att ett par inte hade fått inbjudningskortet! Vi har hamnat på 77 st. totalt vilket känns bra och lagom
Hej brud22 förresten!
Jag väntar på att få något SMS från mannen, vill ju ha en liiiiten rapport ;)
Skall träffa floristen igen förresten om 1½ vecka och fastställa allting! Tror vi köper lite coursager för dem som hjälper oss (t.ex. läser texter under vigseln) också. Vad skall Ni ha för buketter? Minns inte, förutom att en av Er skall ha sparris :D
Ja, det får nog bli lite mail
Jag ska till floristen idag! Jag ska ha rosor, dahlior och sådan där röda bär (inte rönnbär alltså ) samt hjärtan på tråd. I dag ska jag försöka komma fram till vad jag ska ha i håret. Hade först tänkt ha lite små blommor instuckna lite här och där framme i håret (har så kort så det går inte annars) men i går kväll så började jag fundera på om inte floristen kan göra ett litet diadem i stället kanske. Det får bara inte se för sött ut... men det kanske hon kan ordna. Får fråga henne idag. Återkommer med rapport!
Ja, välkommen brud22!
Åh, jag skall också ha hjärtan på tråd! Som hon målar guldfärgat Hmmm, det låter snyggt med lite höstbär också... Fast jag vill ha mörkröd...
I håret skall jag ha pärlor, och slöja.
Wow, det börjar kännas att den stora dagen närmar sig...
Hallo girls!
Jag ska ha roströda kallor i en ganska lång bukett, med strån som hänger... svårt att förklara...
Japp, visst börjar det närma sig!!! I morgon är det fyra veckor kvar.
Brud22, var någonstans ståndar ert bröllop
I småland..mer vill jag inte säga för att det kretsar bekanta i krokarna... oki?
Helt ok brud22
Oj, vad det skrivs här så fort jag är borta!!
Välkommen brud22! Kul med flera 25 september-brudar!
Vi blir 95 med oss alltså. Kunde aldrig tro att vi skulle bli så många!! Men vilken fest det ska bli då
KKB: Sparris?!?! Ja, inte var det jag i alla fall Tror min bukett liknar Kasses i färgerna, men jag ska ha oranga kallor i och ekollon också (förutom röda bär och rosor). Har inte pratat med floristen än, men måste nog ta tag i det nästa vecka..
Hur gick det på svensexan förresten? Är han hemma än?!?