• kajsa kavat

25:e september! (ny tråd!!)

Startar en ny tråd då den gamla är stängd!

Hur går det för er septemberbrudar??
    Har ni valt ring ännu?
    Är inbjudningskorten ivägskickade?
    Vad ska ni ha för brudbukett?

Kram på er och lycka till i planerandet!

• Svar på tråden 25:e september! (ny tråd!!)
  • Kasse

Absolut!!!!
    Vi får ha koll på när denna tråd stängs ner. Kan ju inte klara mig utan er nu när det bara är lite drygt 5 veckor och några dagar kvar

• KKB

Precis! Det är ett bra sätt att "mäta" hur långt man har kommit vs. hur långt man borde kommit, samt dela glädje! Och en och annan frustration ibland, men mest glädje ;)

• kajsa kavat

Åh vad kul att ni är så flitiga på denna tråden!
    Jag kommer ha abstinsens etfter er när det väl är över! Men vi måste ju skriva å berätta hur det gått och hur våra bröllopsresor avlöper! Min är ju som sagt inte förrän 20 okt. så ni får väl "hänga" här tills dess

När det gäller hjälp så jo, mina tärnor har allt varit med och pysslat lite, men de jobbar ju oxå och har fullt upp med sitt. Känns ju inte som man kan begära allt för mkt av dem heller Sen är det nog lite som du Kasse, att jag har svårt att släppa till andra. Vill gärna kontrollera det mesta själv. Jag har iaf laddat ner över 200 låter till dansen nu. Vad tror ni om det ? Visst borde väl det räcka??
    Kasse: Menyn lät jättemumsig! Särskilt varmrätten skulle jag gärna sätta i mig Vi klurar vidare på vår..
    Min ring ska en kopis sambo göra som går lärlingsutb. till guldsmed (snart klar). Dessutom är han ju såå gullig å vill ABSOLUT inte ha betalt för arbetet! Nån glädje ska man väl ha av sina vänner? Han ska börja tillverka den nästa vecka, kommer bli superfin!

Kram på er

• kajsa kavat

Kasse: Glömde säga att jag har hittat en bild på en tuff bukett, liknar den lite som du hade nån bild på. Det är mango-färgade kallor, gula rosor, nåt rött, eklöv och det coolaste av allt: ekollon!! Såg jätteläckert ut! Har inte visat för floristen än, men var där å pratade lite med dem och de trodde det skulle gå bra

• Kasse

Kajsa! Din bukett låter jättefin!! Roligt att du har hittat något. Din son var ju hur gullig som helst i sin kostym!

Såg också att du bor i Uppsala. Där har jag också bott (som student då ) I vilken kyrka ska ni gifta er? (det har du säkert sagt tidigare...

• kajsa kavat

Kasse:
    Vi gifter oss i Helga Trefaldighet. Det är den lilla som står brevid Domkyrkan om du nu inte visste det!

• Kasse

Kajsa, japp då vet jag

Har varit ute på lunchen och handlat lite lyxgrejer till mig själv. En ny ansiktsmask och ny bodylotion och en skrubbvante! Så i kväll blir det skönhetsstund i badet
    (Helt OT egenligen, men man kan ju förbereda sig för att vara fin den 25/9 redan nu eller hur )

• KKB

Det är aldrig för tidigt att skämma bort sig och våda kroppen

• Höstbrud-04

Hallå!

Vilken aktivitet det var här! Kan det vara för att våran stora dag närmar sig, eller?
    I lördags var jag på bröllop för några riktigt nära vänner (som ska vara värdar på vårat bröllop). Det var så fint och jag blev så lyckligför deras skull. Ännu lyckligare blev jag när jag insåg att nästa gång är det VÅR TUR!!! Innan dagen var över var jag nästan i extas och den känslan sitter fortfarande i .

Jag har inta varit inne på BT så mycket sista månaderna, men nu i slutspurten är det så mycket man vill prata om.

Går det bra för er med planeringen? Jag känner mig ganska lugn, även om listan med allt som ska göra stadigt växer.
    Antalet gäster har tenderat att växa för vår del. Vi bjöd 123, sen kom det till några... Nu när ändå fyra stycken har tackat ner är vi uppe i 124 gäster. (Hur gick det till? )

Just ni har jag lite problem med att bestämma dekoration av festlokalen. Vill ha det ganska romantiskt, med höstkänsla. Tror ni det är höstfärger ute då? Håller rönnbären? Finns det några vilda blommor?

Hur dekorerar ni?

Svar på tråden 25:e september! (ny tråd!!)