• kajsa kavat

25:e september! (ny tråd!!)

Startar en ny tråd då den gamla är stängd!

Hur går det för er septemberbrudar??
    Har ni valt ring ännu?
    Är inbjudningskorten ivägskickade?
    Vad ska ni ha för brudbukett?

Kram på er och lycka till i planerandet!

• Svar på tråden 25:e september! (ny tråd!!)
  • KKB

Hej! Snart är det helg! Vad har Ni för Er... Bordsplacering? Träffa prästen? Träffa fotografen? Prova hår och smink? Fixa bordsdekorationer? Boka kläder till Era blivande? Skriva presentlistor?

Frågar en som borde göra mycket av ovan men som har en ganska oplanerad helg så länge ;)

• kajsa kavat

Hej KKB!
    Ví gör heller inte mkt av det du skrev, men håller på å pysslar lite med beskrivningar av alla gäster. Till festprogrammet alltså.
    Kram på er

• Kasse

Hej KKB (skrev rätt denna gång )
    I går var jag hos frisören. Vi diskuterade lite hur jag ska ha håret. tor att det kommer bli bra. I dag (lördag) har min sambo och jag varit på stan, bla Duka där vi nu har registrerat oss. Inte helt lätt att bestämma vad man vill önska sig...
    Jag håller ju fortfarande på med våra inbjudningskort (läs tidigare inlägg om min pysselaversion så förstår du att det hela tar tid...) men jag hoppas bli klar nu i helgen.

Önskar er alla en trevlig helg!!
    Kram K.

• Dani

Hej Alla!

Jag och min m2b fick träffa prästen idag!!!!!! Yipppiiiiiiiii! Han var so sött och fantastisk! Jag är jätte nöjd.
    Jag ska skriva vigselprogramm till nästa veckan. Nu håller jag på bordsplacering. Lycka till alla!!!

• KKB

Bordsplacering? Wow, vi vet inte ens vilka som kommer än :) Men vi har "bokat" värd/toastparet! Goda vänner som kommer vara perfekta i den rollen. *glad*

Soloist har däremot inte varit lika lätt att hitta men, det ordnar sig.

Jo! Och igår så bokade vi flygbiljetter till smekmånaden!!! Destination Hemligt ;)

• kajsa kavat

Hej!
    Träffade en kompis igår som frågade vart jag gjort av maken:-0 Plötsligt blev jag så nervös och hummade att än är han ju inte min make!! Fasen vad tiden går fort, även fast man har planerat ganska mycket får jag ibland lite anfall av stress. Nu på sista tiden har ju inte mycket blivit gjort för vår del med mitt nya jobb och allt. En sak har jag i alla fall gjort idag och det är att skicka efter blanketterna från skattemyndigheten.
    Kram från mig!

• Kasse

Hejsan!

Hur går det för er så här i semestertiden. Själv jobbar jag i en vecka till sedan blir det ledigt! Ska bli skönt tycker jag.

En fundering har jag dock. Ska ni brudar ha något speciellt ytterplagg på er? Det kan ju bli rätt kyligt i slutet av september (och håller denna "sommar" i sig så blir det nog väääldigt kallt). Jag har funderat bara på en sjal av något slag, men man kanske behöver något mer? Vad tror ni?

• kajsa kavat

Hej hej!
    Suck, jag jobbar HELA sommaren, så så mycker semstertid är det inte för min del...

Det där med ytterplagg har jag också funderat lite på men så länge kommer man ju inte att vara utomhus (förutom under fotografering men då vill jag ju ändå inte ha nåt annat än klänningen) så jag tror att jag också håller mig till en schal. Frågan är var man hittar en sån??

• Kasse

Ja, du det har jag också funderat på. Men de hade sjalar på samma ställe som jag köpte min klänning. Annars kanske Åhlens eller NK har.
    Själv hittade jag en sjal hemma hos farmor som jag nog ska använda!

• Sofipropp

Kasse o Kajsa Kavat, ska gifta mig 25 september och har oxå funderat på sjal. Ska dock använda en jag redan har.

Mitt tips är att köpa organzatyg och fixa sjalen själv. Billigt och lätt att fixa. Snyggt oxå.

Svar på tråden 25:e september! (ny tråd!!)