• kajsa kavat

25:e september! (ny tråd!!)

Startar en ny tråd då den gamla är stängd!

Hur går det för er septemberbrudar??
    Har ni valt ring ännu?
    Är inbjudningskorten ivägskickade?
    Vad ska ni ha för brudbukett?

Kram på er och lycka till i planerandet!

• Svar på tråden 25:e september! (ny tråd!!)
  • HannaM

KKB...du verkar ha koll! Ja, det är ju lite att stå i, men det fixar sig om man håller huvudet kallt! Jag har nog världens bästa (enl, mig) värdpar/toastmasters!
    Dom har stenkoll på allt!

Mibe! Tack för tipsen! Kram till er alla Hanna

• Meddelande borttaget
  • kajsa kavat

Mibe: Tack för tipsen!
    Man kanske skulle börja spåna lite på ett festprogram....
    Annars känner jag att läget är under kontroll för min del klänning(också från Garamaj ), mannens kläder, tärnornas kläder är klart, frisör bokad, sminktjej bokad, tårtan ska min styvmamma göra, bordsdekorationer bestämda, hotell bokat, toastmaster och sånganförare tillfrågade och har tackat ja, inbjudningskorten är nu iväg!!!
    Vad har jag kvar? Jo nån som kan vara solist - det är största problemet just nu. Plus buketten då... Sen är det det där med festprogram och det.
    Har ni bestämt vad ni ska ha för placeringskort? Skulle vilja ha nåt kul..
    Kram på er!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • kajsa kavat

En annan fråga: Har ni beställt hindersprövningen än?

• Kasse

Mibe!

Tack för tipset! Jag försöker rycka upp mig här så att vi inte behöver sitta in i det sista med fest- och vigselprogram bland annat.

Kajsa! Kul att du gillade sidan med blommor. Jag hoppas att du hittar nåt som passar dig (det är inte enkelt, jag har ändrat mig många gånger innan jag kom fram till det som jag kände passade oss)
    Hindersprövning har vi inte beställt än. Tänkte göra det nu i början av juli.

Prästen ska vi ta en träff med snart också.

Kram till septemberbrudarna!!!

• Dani

Jag har beställt hindersprövningen och alla inbjudningskorten är iväg. Ni kan kolla den på BT / Brudpar / dcarijo. Password till länk är Daniel.
    Kyrkan och festlokalen är bokade. Saknas präst och musik (till vigsel och fest).
    Klänningen, underkläderna och skorna inköpta.
    Lycka till och Kram på er!

• KKB

Härliga bilder Dani!

Vad har Ni alla för OSA datum?

Svar på tråden 25:e september! (ny tråd!!)