Sandhamn: Ja då är vi ju nästan jämngamla eftersom jag känner mig som en 25-åring...man blir inte äldre än vad man gör sig :)
Jodå jag och en kompis hyrde en lokal och hade en stor 30-årsfest med 70 gäster med finklänning och håruppsättning och allt. Massa förberedelser innan så jag börjar känna igen mig nu när man förbereder en ny fest - sitt bröllop, även fast det är något ännu större :) Från början ville vi hålla bröllopet hemligt för alla och bara skicka inbjudningarna så alla skulle bli jätte överraskade, men den idéen höll sig ju inte så bra nu när man berättar för fler och fler hela tiden :)
För min del blir det inte så svårt med släkten för jag har inte så stor släkt, så jag bjuder in alla dem där. Men på min killes sida blir det värre, där är släkten stor och flera som inte går ihop så bra. Får se hur vi ska göra där....vi har inte gjort klart inbjudningslistan ännu, men det blir svårt att skala bort folk, speciellt när det är släkt. Så jag förstår er verkligen, vet inte hur man ska göra med dem man kanske inte vill bjuda in egentligen? Kram.