• Jeppson

Finns det några augusti 2005-brudar här??

Hallå där, alla blivande brudar!

Är det någon mer än jag som har siktet inställt på augusti 2005?

Och har ni påbörjat planeringen än?

Själv är jag helt uppe i gasen, och skissar och listar i full fart. Vore kul att dela lite tips, idéer, nedräkning och nervositet med er!

/Jeppson

• Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??
  • Jeppson

Cute lilla my:
    Stig in, stig in! Här är det full fart på planeringsfronten alla redan! :)
    De färger du nämner hade en vän nyligen på sitt bröllop, och det var jättevackert. Särskilt som hon är japan - helt bedårande!
    Vi var inne på det, men vi är väldigt ljusa min m2b och jag, så jag tror vi behöver en liten färgklick. :)

Tilde:
    Det låter ju som GJORT för lite dansshow! På dem bara! :P Vi har länge varit inne på att göra nåt för gästerna så att man verkligen får igång festen, och alla gillar ju dans med lite fart och "glöd".
    Ja, duka ska bli jättekul - allt snurrar redan i huvudet. :) Min mamma är lika knasig som jag, men har samma smak, så hon ska få ganska fria händer. fast jag kommer ju ge henne mina idéer såklart (nån måtta får det vara). :D

• Tilde-76

jeppson:
    Min mamma är likadan och hon är helt inne på mina ideér. Hon är lite av min bröllopsassisten just nu faktiskt. hon kollar upp priser, fotografer, tårtmakare mm eftersom det är 50 mil bort som partyt ev kommer att vara. Hon är sjukskriven så hon tycker detta är super. Var rädd i början för att hon skulle bli trött (pga sjukskrivningen) på allt kring mina planer men har märkt att det håller henne och hennes tankar på annat håll än sitt hemska jobb. Hon ska ju dessutom sy min klänning så man får vara snäll med henne så hon syr efter mina önskemål och inte hittar på dumheter "hihi"

Gissa om jag längtar till den 19 maj då vi ska åka och kolla på kapell och festlokal. LÄNGTAR!!!!

• Tilde-76

Om man tittar på alla trådar som är "heta" nu så är det många 2005 trådar - har ni märkt det??!!

Har 2004-brudarna börjat tröttna eller är vi bara extrema

• Jeppson

2004-orna har kanske inte tid! :D

• Tilde-76

Eller har hängt på BT så länge att de ledsnat...

• CoolJen

Hejsan tjejer!

Nu kommer lite dumma frågor för mig som inte förstår:)

Vad står m2b för(jo jag förstår att det är mannen i fråga)?

Hur får man till den där gröna gubben(smiley)

• Devoted

Man to bee....
    Gubben vete f-n....

• Tilde-76

Hej.. tänkte skippa att öppna BT idag men hade svårt att hålla mig..

CoolJen & Devoted, gubben får ni genom att skriva : - D fast i ett svep då.

Tips... när ni ska skriva ett inlägg så finns den en blå text alldeles ovanför textrutan "Smiley i texten, se här?" klicka på den så finns det fler gubbar.

Lycka till!

• Jeppson

:D skrivs kolon D, : D.
    :o skrivs Kolon O, : o.

Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??