Tilde:
Jo, det är lite trist att han inte ska ha nån bestman (eller rättare sagt NÄST-bestman! :D ) Men han känner att ingen är riktigt... rätt. Alla är barndomskompisar, och alla umgås jämt, så det borde ju bara vara att plocka nån? Antar att han känner att ingen av dem är den där riktiga "bästisen"...
CoolJen;
Ja, det är Westmans Uthyrningsservice AB jag menar. Det ligger i Bromma. Vet inte om de har sån där nivå-ställning, men det kanske man kan se på websidan.
Kul att du bokat kastellet! Jag tror inte alls folk tycker det är oförskämt att de får betala 80 kronor, inte om man förklarar hur det ligger till, och det inte föreligger någon risk med att folk glömmer ta med sig plånboken :)
Vad gäller tårta så tror jag ingen kommer säga något om att du beställer tårta i olika storlekar. Om du beställer en 12-bitars, en 10-bitars, en 8-bitars och en 6-bitars så har de ju fasta priser för dem, och kan ju knappast lägga till nåt för "bröllopstårta".
Vigselförrättare, ja. Ska ni allihop ha präster? Jag har fått tips på bra borgerliga vigselförrättare; Rune Kirch som viger på Skansen och Bi Dahlborg i Stockholm. De ska vara personliga och bra.
Man kanske får skärpa till sig och vänta till augusti i alla fall innan man bokar... :)
Foton - jag använder Yahoo's fotoservice för att samla inspirationsbilder till bröllopet. Där kan man säkert lägga foton också. Det är superenkelt! Gå in på www.yahoo.com, och klicka sedan på Photos (ett av orden bland alla de blå under Search-rutan). Man måste också skapa sig ett ID och ett passord, men det går fort. Sen importerar man bara från sin egen hårddisk de bilder man vill lägga in. Och sen kan man välja om man vill att albumet ska vara öppet för alla, för vissa eller för ingen. Här är mina album: f2.pg.photos.yahoo.com/ph/erajest/my_photos
Miss J:
Jo, jag tror det är så enkelt; vi är nog lite galna. :D . Men visst är det härligt? Sambon kommer få skavsår i öronen, så det är skönt att skriva av sig emellanåt.