Tilde & alla:
Låter bra! Jag är på! :D Kan ta på mig att boka också. Tror säkert man kan boka ex. Snaps för utomhussittning.
Paulaa:
Ja, det är jättefint, med skog runtomkring. Men som sagt, husfasaden ser lite skamfilad ut, men vem tänker väl på det? ;).
Helst hade vi velat ha runda bord inomhus om det regnar, men det fick inte plats. Men ute får det plats! :D
CoolJen:
Ja, gå dit och titta vetja, och passa på och smaka på deras fikabröd - det är supersmarrigt! ;)
Vet inte riktigt vad som ingår i buffén förutom just vildsvinet och vinet (2-3 glas eller nåt). Hon tog summan ur huvudet för att ett annat par precis ordnat nåt sånt arrangemang. Men när jag varit där nästa vecka ska jag berätta allt! :)
Du har förstått allt helt rätt. :) Vi ville helst ha fri bar, men det blev lite dyrt kände vi (har en riktig festar-krets), så för att få ner kostnaderna NÅGOT så tar vi 10:-/drink. Ingen större summa, så jag hoppas alla känner att det är nästan gratis. Och vi spar åtminstone NÅGRA hundralappar.
Båten kostar 2200:-/timme. Får se var vi landar, för vi ska först ha dit alla gäster i ett svep, och sen skicka hem dem i två omgångar (en sent, och en något tidigare). Lovar att rapportera när jag får slutpris, vilket torde vara rätt snart, för jag har mailat dem (= Ängsholmen) och frågat.
Skärholmens Gård ligger i närheten av Skärholmensbadet. Jag känner inte till området så mycket, men vi gick från badet dit på kanske 10 minuter. Bilvägen har jag ingen aning...
Nu ska jag hem och lägga golv! Hörs imorron! (Varför är mina inlägg alltid 40 mil långa??)