• Jeppson

Finns det några augusti 2005-brudar här??

Hallå där, alla blivande brudar!

Är det någon mer än jag som har siktet inställt på augusti 2005?

Och har ni påbörjat planeringen än?

Själv är jag helt uppe i gasen, och skissar och listar i full fart. Vore kul att dela lite tips, idéer, nedräkning och nervositet med er!

/Jeppson

• Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??
  • Sommarbrud 2005

Här är en till! 26 augusti..

• Flisan 2005

Hej!
    Här är ännu en augusti brud! Vilken bra tråd!

• gacku

count me in. Jisses vad ni har börjat planera. Jättekul!

• martiina76

Har ni bestämt plats och tid för Aug 2005 träffen ännu? Vore superkul att vara med...

• Paulaa

hej! vi har preliminärbestämt 11 juni för BT träff för alla Augustibrudar 2005!
    Jeppson skulle boka bord så snart hon vet hur många som skulle med om jag inte misstar mej

• Jeppson

Tja!
    Äntligen funkar bredbandet hemma! :)
    Nu börjar det dra ihop sig för bokning. Får se nu:

- AALF
    - Paulaa
    - Jeppson
    - Tilde-76
    - Martiina76

Nån mer som vill med den 11:e? Mañana, Sommarbrud2005, Flisan2005, gacku (välkomna förresten - kul att vi blir fler!)...?

För övrigt så provade jag klänningar i helgen med mamsen. Himla kul! Känns helt overkligt, som om man ska på maskerad! :D Kom i alla fall fram till att det helt klart är tvådelat som gäller - passar inte i hel klänning. Halterneck verkar funka tack och lov, men slöja blir det nog inte. :) Var på Bröllopskällan på Hornsgatan - ska ni prova så gå dit; väldigt trevlig och hjälpsam personal, och det känns inte alls som om man tar upp deras tid i onödan för att man provar ett drygt år i förväg. :) Vi skulle ha gått till den på St:Eriksplan också, men jag blev sjuk och vi fick ställa in det. :( Får gå med mina tärnor istället. Och prova med mamma i köpenhamn i sommar och jul då vi ses igen. Någon som varit i någon bröllopsbutik i Danmark någon gång?

Vi var förresten på Skärholmens gård igen och pratade. Mamma var såld, och jag också. Jag tror det blir toppen! Så vackert med all grönska som kommit nu, och solen och vattnet. Underbart! Det FÅR helt enkelt inte regna!

• Labulina

Hallå där, här kommer en till augustibrud som naturligtvis börjat planera. Vårt datum är 6 augusti 2005. Himla härigt att man inte är den enda bridezillan i vårt avlånga land ;)

Finns det inga fler augustibrudar i Gbg?

• Miss J

Labulina:
    Här är en till i Göteborg!
    Det verkar bara var vi två....
    Trodde nästan att jag var ensam, eller oxå är jag väldigt tidigt ute (bridezillavarning)

Var ska du gifta dig?
    Vi ska gifta oss i Ale kommun...27/8 blir det för oss.

Kram på dig och kul att se en till från Gbg!

• siouxie

Labulina

Vi gifter oss oxå den 6 augusti 2005 :) Men det blir helsingborg för oss.. har ni kommit långt med planeringen?

• Paulaa

Va kul med ännu flera brudar :)
    Jeppson vad kul att du har provat klänningar! själv vågar jag inte göra det ännu hihi. bokade du en tid på bröllopskällan eller ramlade du in bara helt spontant?? men fasen va roligt att ni har tittat på lokal oxå , jag kommer ingenstans med min planering, v et inte hur jag ska börja :(

Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??