Tja!
Äntligen funkar bredbandet hemma! :)
Nu börjar det dra ihop sig för bokning. Får se nu:
- AALF
- Paulaa
- Jeppson
- Tilde-76
- Martiina76
Nån mer som vill med den 11:e? Mañana, Sommarbrud2005, Flisan2005, gacku (välkomna förresten - kul att vi blir fler!)...?
För övrigt så provade jag klänningar i helgen med mamsen. Himla kul! Känns helt overkligt, som om man ska på maskerad! :D Kom i alla fall fram till att det helt klart är tvådelat som gäller - passar inte i hel klänning. Halterneck verkar funka tack och lov, men slöja blir det nog inte. :) Var på Bröllopskällan på Hornsgatan - ska ni prova så gå dit; väldigt trevlig och hjälpsam personal, och det känns inte alls som om man tar upp deras tid i onödan för att man provar ett drygt år i förväg. :) Vi skulle ha gått till den på St:Eriksplan också, men jag blev sjuk och vi fick ställa in det. :( Får gå med mina tärnor istället. Och prova med mamma i köpenhamn i sommar och jul då vi ses igen. Någon som varit i någon bröllopsbutik i Danmark någon gång?
Vi var förresten på Skärholmens gård igen och pratade. Mamma var såld, och jag också. Jag tror det blir toppen! Så vackert med all grönska som kommit nu, och solen och vattnet. Underbart! Det FÅR helt enkelt inte regna!