Åh, Skärholmens gård är ju undervart! Jag bodde i Vårberg 2 år när jag studerade i Stockholm, så jag har varit där nere och kikat och haft picknick ett par gånger. Fint med vattnet...
För egen del blir det en forngård utanför Örebro (har alltså flyttat tillbaka hem efter studierna...*ler*). Inget vatten i närheten, men helt underbar miljö, stora gärsytor att vara på om vädret tillåter, och stor fin festlokal om vädergudarna är emot oss...
Några tärnor tror jag inte att det blir för vår del. Har tänkt en del på det och kommit fram till att det nog inte riktigt är min stil. Däremot hoppas jag (som alla andra, så klart!!) på n underbar fest med många vänner och mycket kärlek och glädje.
Tyvärr har jag ingen bild på min klänning, och har inte hittat något som liknar den, men den är avtagen under bysetn (men ändå inte rn sån modell att man ser "rak" ut) och får mig att tänka lite på svartvita filmer... Den har axelband, men sådana som sitter "långt ut" på axlarna, om du förstår hur jag menar. Hur som helst är den jättefin, och jag tror att jag har bestämt mig...
Vad roligt det låter att du har hjälpt dina vänner planera bröllop också. Jag skulle verkligen behöva en sån vän, som kunde tänka lite åt mig. Samtidigt vill jag inte riktigt anlita någon utomstående. Som tur är finns det ju många glada amatörer runt omkring som vill komma med idéer och tips!
Nu sitter jag som bäst och funderar på vad för slags inbjudningskort jag vill ha... Inte lätt, men det är ju trevliga bekymmer...