Assjo05:
Not to worry! Vi är som CoolJen säger lite mer galna än vanligt här inne, men jag är övertygad om att det kommer lägga sig något vad det lider. Men något som däremot är bra att göra tidigt är att boka festlokal och kyrka, om du är ute efter de "populära" platserna. Då är det bra att vara ute ett år i förväg. Resten kan man ju sen vänta med rätt länge. Jag tänkte börja handla småsaker redan nu, för att sprida kostnaderna lite, men det är sånt som det inte är nån risk att jag ångrar mig med (vilket annars är fullt möjligt). :D
CoolJen:
Tror säkert man kan be ex Konsum om en tårtställning till "vanliga" tårtor (fast det kostar ju säkert). Annars brukar ibland festlokalen ha såna där fat på fot, olika höga, som man kan använda. Eller så kan man hyra på ex. Westmans i Bromma; 125:- för 5st inkl. moms.
Tilde:
Nejdå, det är ingen fara. :) Då jag inte har växt upp med henne så är hon mer som en riktigt god vän, och hon skulle aldrig göra nåt som jag inte ville. Nej, hon kommer vara en bra avlastning, och hon kommer komma upp några dagar i förväg och hjälpa till med dukning, kanske tårta, och allt sånt "pyssel". Det känns jätteskönt!
Jag är enda dottern. Men då jag har två familjer (pappa och hans fru också ju), så har jag ändå två systrar som ska vara tärnor. Krångligt va? :D
Ska ni ha tärnor? Har ni tänkt någonting på kläder till dem?
Min m2b har bestämt sig för att han inte vill ha någon bestman. Blir inte det konstigt om jag har två tärnot? Blir ju lite som att han helt "dissar" sina vänner - att ingen av dem duger liksom...?