• Jeppson

Finns det några augusti 2005-brudar här??

Hallå där, alla blivande brudar!

Är det någon mer än jag som har siktet inställt på augusti 2005?

Och har ni påbörjat planeringen än?

Själv är jag helt uppe i gasen, och skissar och listar i full fart. Vore kul att dela lite tips, idéer, nedräkning och nervositet med er!

/Jeppson

• Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??
  • Tilde-76

Nu tror jag det ska funka..

• CoolJen

Jobbar ni på dagarna eller sitter ni bara på BT?

Jag jobbar fast sitter ändå bara här:)
    Vi har så lite att göra just nu på jobbet, men eftersom det är fler som är aktiva så undrar jag bara vad ni gör på dagarna?

• Jeppson

Jag surfar på BT medan mina datorprogram tänker. Perfekt kombination! :D

Tilde: Där var ni!! Typiska turturduvor. :)Ska se om jag kan hitta nån bild på oss...

PS. Stal direkt bilden på de vita kallorna! :D

• Tilde-76

jag jobbar.... men kan inte slita mig från BT heller.... Sitter dessutom med månadsrapportering nu så man har blivit himla effektiv

Är mest aktiv på denna tråden dessutom :)

• Tilde-76

Visst var den fin - den snodde jag av en tjej som hade en sida där man kunde rösta mellan blommor och frisyrer... Vill troligtvis inte bara ha vita kallor.. klämmer in någon blommar med färg. Frågan vilken blå blomma som passar med kallor... Blir ett florist-problem senare.

Vet att vi ser lite turturiga ut men det är i stort sett det enda jag har på oss tillsammans. Vi "turade" i Helsingborg på den bilden faktiskt! :)

• Jeppson

Hittade faktiskt 4 bilder på oss två, men de är inte vackra! :D Två fyllebilder, en nerifrån fötterna, och en på lååångt håll i Sydafrika efter en veckas icke-sovande på safari. Tjusigt värre. :)

Du, jag var in på blomsteraffären häromdagen, och där hade de lavendelblå/lila kallor, som var ljusa,nästan vita imitten. Jättefina!

Jag är heller inte inne på många andra trådar. Den här räcker gott :)

• Tilde-76

Åh.. låter ju superfint!

Vad ska vi göra nästa vår om vi redan har allt klart för oss nu... Självklart hinner man ju ändra sig men man vet ju (iaf jag) i stora drag hur man vill ha det.

• Jeppson

Jo, det blir ju så. Men då ska ju allt GÖRAS. Nu planerar vi bara, och förbereder oss. :) Sen ska det skrivas inbjudningar och program, beställas tid till frissa, manikyr, makeUp och fotograf (vad kostar egentligen sånt??). Och massa massa annat. Tror det är bra att vara ute i god tid. :)

• CoolJen

Jeppson:
    vad kostar caketoppersarna du har på din sida ungefär?

• Carrie

Japp, augusti 2005 är det. har bokat lokal, och kollat lite med vigselförättare och så.. alla ni då? var ska ni ha er fest?

Vore kul att ses!

Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??