Jag är tillbaka! Kul med alla inlägg. Jeppsson, jag har sett Skärholmens gård. Namnet gör inte alls stället rättvisa. Det verkar jättefint, jag har badat i närheten och båten blir en höjdare. Kompromissa inte där, klart ni skall åka båt även om det kostar! Gästerna kommer att minnas det.
Vi har som sagt bokat Ängby Slott den 21 maj-05, som du tittade på. Det blev ett givet val eftersom sambon är mycket bestämd på att det är Bromma kyrka som gäller. Jag håller dock med på att utemiljön inte är världens roligaste, men det är mycket fint inne och ute för de väl titta på mig (hihi)!
Vi betalar i alla fall kring 12000 för lokal, personal, städ, dukning, enklare matlagning (vi tar dit råvarorna, förberedd mat), baranordning mm. Då är vi 50 gäster. Jag tror att maten och all dricka hamnar kring 10000, men det är bara en gissning. Min tanke är att med så tjusig lokal kan maten vara lite enklare. Vi vill ju klara bröllopet på en budget under 50.000 (minus ring o resa) och då kan det inte vara så exklusivt på alla områden.
Skönt med fredag och imorgon hejar vi väl på Läckra Lena precis som Tilde-76! Skall blir kul.