Här har det hänt mycket sedan jag kikade in sist. Jag har lyckats hålla mig ifrån BT ett par dagar och se vad mycket jag missat ;).
Tilde-76 och Jeppson vi hamnade här pga jobb men vi är båda från Sverige. Vi har planerat att gifta oss i Sverige i augusti nästa år men igår bokade vi också präst här på ön. Vi kommer att gifta oss redan i sommar på en kritvit sandstrand och bara ha en enklare fest på stranden! Det är inte många veckor kvar så nu börjar jag få panik! Vet inte hur jag ska hinna ordna allt. Var och letade klänning i går och det gick inte att hitta en enda vettig, jag vill nämligen ha något väldigt enkelt och helst svalt eftersom det kommer att vara fruktansvärt varmt här. Jag började nästan gråta över att känna mig så hopplöst ful och fet i de få klänningar jag lyckades hitta. Alla hade dålig passform och satt åt på helt fel ställen... Måste nog beställa något över nätet men det börjar ju bli så bråttom:( usch, jag som börjat oroa mig för bröllop i Sv och så måste jag och min m2b försöka planera allt på rekord tid. Vi kommer bara ha våra närmaste vänner här på ön som gäster som vi betalar mat och dryck för men på kvällen tänkte vi nog säga till alla vi känner att komma på beach party. Det blir säkert roligt bara vi hinner ordna kläder och ringar.
Jag tycker det låter jätte mysigt med dans på festen, kanon idé att ha salsa träning medan gästerna väntar, finns det något bättre sätt att komma i fest humör än bra musik och dans?
AALF- vilken osympatisk person, tänk att hon började bubbla på om sitt eget bröllop och sin förlovning när hon inte ens är där än?! Hoppas verkligen hennes blivande fästman har råd med allt det där hon drömmer om och att han accepterar att inte få en syl i vädret :D. Hoppas du slipper råka på fler sådana typer, hon var säkert bara avundsjuk och ni har verkligen inte något billigt bröllop.
CoolJen låter kul med shopping, men varför dessa obkväma skor ;) förstår dig precis för jag gör likadant så snart tillfälle ges, kanske har vi helt enkelt för många skor att välja på så vi hinner inte gå in dem ordentligt. Men å andra sidan kan man ju inte ha för många par skor så :).
Oj, det här börjar bli som en hel roman, bäst jag slutar här och kikar in imorgon istället. Allt gott till er!