Go'morron brudar!!
Miss J:
Jag är i alla fall avundsjuk på din resa, tycker det låter som nåt jag verkligen skulle gilla; kor på vägen - hur coolt som helst ju! :D
En kompis till mig var precis på Maldiverna, och hon och hennes fästman älskar också att sola och slappa, och de var SUPERNÖJDA, så det blir säkert du med!
Jag kanske kan försöka mjölka dem på lite info.
Sen vill jag hälsa Havsutsikt hjärtligt välkommen till denna lilla augustitråd! Fy va orättvist att få bo i Karibien; kan ni se att jag är helt grön i synen? :D Vart bor ni, och varför Karibien? Ska ni gifta er här i Svedala? Safari kan jag varmt rekommendera; vi har varit i Sarengeti (Kenya) och Krugerparken (Sydafrika), och det är superläckert. Man kan ju leva både "rough & tough" och mer sofistikerat, beroende på hur mycket värme, lort och spindlar man tål. :D
Sen kan jag bara skaka på huvudet åt den knasiga tjejen som uppenbarligen saknar kontakt med verkligheten, för att inte tala om vanligt folkhyfs.
Generellt tycker jag mig skönja ett mönster där folk med normala krav landar på kring 1000 per gäst (plus/minus nån hundralapp), så ni verkar allihop helt normala. :) Och visst fasen är det mycket pengar! Herregud, man kommer uppenbarligen jorden runt i en månad för de pengarna!
CoolJen:
Ett till ställe med bra choklad är Gunnarsons Konditori. Han har vunnit VM med sina praliner. ;) Du kanske rent av skulle ha en hel "pralintårta" istället??
Hur gör ni andra med efterrätt resp. tårta?
Tror jag har beslutet mig för att köra nån liten, liten fruktig efterrätt med ett Sauternes-vin till, och sen tårta och kaffe inne till underhållningen, innan dansen börjar. Det blir nog bra.