Halloj!
Miss J:
För en som inte kan ligga i solen i 5 minuter ens utan att få nippran, så måste jag bara fråga; hur var landet i sig? Kulturen? Naturen? Människorna?
Kändes det genuint, eller mera ordnat och "turistigt"? Vart var ni? Åkte ni runt? Ordnade ni allt själva, eller åkte ni charter?
Va trist att maten inte föll er i smaken, det är en ganska stor del av hur man upplever ett land (säger jag som är ett fullfjädrat matvrak). :) Vilken typ av mat var det? Mycket fisk, skaldjur och grönsaker kan jag tänka mig, lite indiskt/thailändskt kanske...?
Är jättesugen på att åka dit!
Maldiverna är säkert jättevackert, men av vad jag hört så finns det inte så mycket att göra där i form av aktiviteter, förutom att just sola, bada och rå om varann (och det är ju inte fy skam!). För de flesta är det säkert det perfekta resmålet för en bröllopsresa. I samma tema går kanske Seychellerna och Mauritiuz. Själv skulle jag vilja åka till Filippinerna, Karibien och Micronesien och dyka - där ska vara fantastiskt (t.ex Palau som utnämnts till världens bästa dykvatten av Jaques Cousteau, lite onödigt vetande :D).
Det beror ju så helt på vad man vill göra (och hur mycket man vill betala).
Ni som önskar er resorna i bröllopspresent;
Hur mycket tror ni att ni "får in", på en höft?