Tilde-76:
Mamma kommer upp 19:e maj, så det är då vi ska prova. Ska bli jättekul! Kommer inte köpa eller hyra nåt, utan mest bara reka för att se vad man passar i. Så slipper man tänka så mycket mer på det sen (mmm säkert..!)
Förlovningen var mysig, även om det inte var nån direkt överraskning där heller, som jag gått på och tjatat. :) Och det är samma för oss - varenda kotte är på oss efter våra resor och frågar. Nu hade folk tröttnat på att fråga, så ingen hann innan de såg Da Rock. *fniss*
Miss J:
Välkommen! Kul att vi verkar vara några augustibrudar ändå! Sri Lanka låter ruggigt läckert. Berätta! Hur är det där? Har pratat länge om att åka dit, men det har inte blivit av än (är så mycket man vill hinna se juh).
AALF:
Välkommen hit! Du verkar ha rätt klart för dig vad du vill ha? Laga mat själva tycker jag är trevligt, och särskilt enkelt blir det ju om man har buffé. Annars kan man kontakta restaurangskolorna i stan - de är jätteduktiga, och eleverna briljerar i både matlagning och snygg servering till en billig peng. :)
CoolJen:
Du har rätt såklart, man skulle ju vara lycklig oavsett. Men fick jag välja så fick barnet bli till typ NU så jag fick skåla i lite Champagne.
Visstja, Vaxholm var det ju. Men då har du ju ditt tryggat. Vet du, du kan preliminärboka nåt bra ställe och sen avboka om du skulle få pengabrist. Men om du har problem med ekonomin men ändå vill ha nåt bra (och Vaxholm inte funkar) så finns ju Ängby, Djursholms Slott, Skärholmens Gård och några till.
Maffigt men "billigt", förstår precis, vi är inne på samma bana. Men då är det väl jättebra att vi har den här tråden, så kan vi ge varann lite bra spar-tips. :)
Peru - coolt!! Varför just Peru? Vart ska ni bo? Luffa runt kanske? Antar att ni arrangerat allt på egen hand? Berätta allt! :D
/Jen