AALF:
Så praktiskt!! Låter jättetrevligt att få alla involverade sådär. Jag har också försökt få till det på nåt sätt, men har delat ut lite andra uppgifter till folk istället, som att dekorera borden, binda lövbåge med blommor, fixa rispåsar, sjunga, spela, fota & filma under kvällen etc. Så det blir nog bra.
CoolJen (igen):
Blev lite hastigt där sist. :)
Peru låter amazing. Kanske ska lägga fram förslaget till min m2b. Vi ska nog ingenstans (förutom traditionell skidåkarvecka) förrns det är dags för bröllopsresa. Har varit lite mycket nu senaste tiden, så nu är det dags att spara.
Tårta och/eller efterrätt, jaaa, det är frågan. Vi ska ha buffé, så då blir det nog efterrättsbuffé också skulle jag tro. Men sen ska vi ha en paus med lite underhållning för gästerna efter det, och SEN blir det tårta. Man vill ju inte vänta för länge, så att gästerna har hunnit börja med "sprit-buffén" när tårtan kommer. :D
Märker att jag har en helt del kvar att fundera över där. :)
Vad gäller choklad; Har du provsmakat i Söderhallarna? Tycker själv att den är bättre än NK's choklad (fast jag är mest galen i mörk choklad). Och 1848:s 40%iga med päron och mandel - mmmmmmm!!!! Är helt inne på din linje med massa choklad. Fast jag kanske nöjjer mig med att ha en chokladtårta. :) (m2b är också galen i choklad) Någon skrev om en tårta i lite kladdkake-format, med modell apelsin/lime-cheescake-gucka i ett lager, och typ hallon i ett. Sen kan man ju ha vit sugarpaste över hela klabbet och dekorera. Om man gör själv vill säga. Tycker det låter HUR gott som helst!!