• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Ellte

Iiiiinga problem Hestia :D Det innebär ett impulsköp mindre för Linda ;)

• Hestia

Ester - Har sett det i Panduro, det blir jättefint! Hur hållbart blir det? Funderar på att göra det på underlägg.

Ellte - Har ändrat mig, köper lite vellum istället. Så paketet är ditt om du vill ha det!

• Ellte

Jisses vad mycket saker hon hade...har ni sett alla embossingpulver?? :? Måste se till att försöka förstå mig på ebay...:?:?

• Hestia

Ellte - Japp, de går inte av för hackor.. :) Skall du slänga in ett par sådana också? :D

• Bellis

Embossingpulvrena - mmmmmmm... nån gång ska jag beställa ungefär en miljard olika därifrån.... nån gång..!

• Hestia

Bellis - Hehe...

Jag tänkte gå och lägga mig snart, men stämmer det att Bellis vill ha paket 1 och 3, jag paket 1 och vellum, och Ellte paket 3?

• Ellte

Oj får jag? :) Ska jag bestämma mig nu då? Jisses....

• Hestia

Ellte - Ingen fara, jag beställer i morgon kväll, så bara du bestämt dig tills dess! :)

Godnatt på er!

• Bellis

Japps! Jag vill hemskt gärna "ha" paket 1 och 3! Sov så gott Hestia och Ellte, nu ska jag också gå och lägga mig!

Skönt, imorrn är jag leeedig. Ska baka luciamuffins, biscotti och kanske lussekatter!

• Hestia

Bellis - Vill du dela med dig av ditt recept på biscotti? Tack!!!

Svar på tråden Stämpeltråden!