• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Ellte

Gud de är ju hur billiga som helst... :?

Jag kanske måste sansa mig lite :D

• IsIs

Hej flickor! :D

Sååå roligt å läsa er iver och jag är lika ivrig jag! :D :D

Jag vill oxå köpa grejer på nätet ju! Köpte en massa papper och grejer i dag för ehum...en lagom stor summa.. ;)
    Tackar den som tipsade om Åhléns i Nordstan, hittade MASSOR med GÖRfina papper! :D

Har gjort ett jättefint julkort som jag är såå stolt över!

Imorgon ska jag shoppa öljetter och sidenband och nån stämpel.

Vad har ni för er då?

• Bellis

Hestia - självklart! :) Men imorrn.... zzzzz Hej då!

• Johanna = en lat kock

hej tjejer!

vem det nu var som frågade- kardborretejpen jag använder kommer från biltema... men till själva stämplarna använder jag (oftast - om jag inte är snål och sitter och mikrometerpassar) den vanliga looptejpen som är till halos...

Isis - det var så lite så! visst har de bra grejer!

ska snart iväg till skolan...

• Ellte

Vi ses i eftermiddag då tjejer ;)

• Johanna = en lat kock

hestia - den gången jag har köpt papper hittills (var ju tvungen att testa) så funkade det jättebra! nu hoppas jag på att resten oxå kommer fram som de ska...

• Nojsan

Tjena tjejer! Måndag igen. Ser att ni har debatterat hett under helgen

Själv har jag lagt in några ordrar idag både på inkywings & dreamcottage. Massor av gulliga änglastämplar bland andra, lite olika versacubes, en permanent svart, en guld plus två olika genomskinliga embossingpulver. Lite halos blev det också - så att jag kan sätta igång direkt!!

Längtar hem till sverige nu så jag kan riva upp mina paket och börja stämpla

Ville nog bara tala om det

• Ellte

Isis & Johanna: Jag glömde bort att vi ev. skulle boka en "egen tid" innan träffen ikväll... *suck* Nu ska jag springa från jobbet..osäkert om jag kommer tillbaka... Jag säger såhär Jag står utanför In-Ex kl 17. Jag har en lång mörkgrå kappa och randig polotröja :D Om du dyker upp så gör du...om inte så ses vi på Frk Olsson med de andra istället! :)

• Bellis

jagvillhaminastämplarochgrejjer,jagvillhaminastämplarochgrejjer,jagvillhaminastämplarochgrejjer............

• Johanna = en lat kock

tjejer!

Vi sprang förbi arkivet på lunchen....

De säljer alla tidningar, som inte är innevarande nummer, för 25kr/st!!!!!!!!!!

Svar på tråden Stämpeltråden!