• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

tjejer

kom hem sent igår och somnade i soffan (satt här en stund, försåss, och somnade med datorn i knät)

men en sak hann jag... det var att lägga upp fler bilder på mina kort (har varit dum och lovat halva Johans släkt att göra såna kort med lottfickor och pengfickor - ska gör över 20st)

ni kan väl adressen vid det här laget men ändå

photos.yahoo.com/johancohjohanna

• ester

Så har jag också beställt mina första stämplar från InkyWings (lyckades för en gångs skull inte bli utslängd därifrån här på jobbet). Har bland annat beställt några hjärtan, ett litet bi, små blad, grattisbakgrund, grattis och några fönster.

Så nu ska bara kardborretejpen inhandlas på Biltema så mina klossar kan fungera! Och så några stämpeldynor och embosseringspulver......

• Nojsan

Jaha, det var jag, trött som jag var utav allt surfande igår, som inte orkade läsa dreamcottage's villkor ordentligt. Frakten ÄR mkt riktigt 55 för order över 500.

• Gerda

Hestia,

Jag tänkte mest om ni skulle beställa så visa länken så beställer jag samtidigt med er. De två papperspaket som Bellis visade var båda jätte fina. Så säg bara till.

Gerda

• Gerda

Förresten så har INKYWINGS rea nu. 30% rabatt... *kikar

• Bellis

*myyyyyys*

Jag beställde detta från Inkypinky! BARA bra texter! Nästan! *nöjd*
    Ett litet bi
    En kul "grattis på fösledan"
    Grattisbakgrund
    En fiiin "hjärtliga gratulationer"
    En baksidegrunka "handstämplat m kärled och blabla"
    Lycka till
    Trevlig sommar
    Ville bara säga
    Tack så mycket
    Små drömmar.....
    Rektangulär ram (som fyra ditritade streck liksom..)
    En collagetext "dröm hoppas gråt"

• Ellte

Bellis: Jasså det var du din jäkel som gjorde slut på "Kärlekscollaget" ;)

• Bellis

Jag tycker det känns lite konstigt att man inte får nåt annat än en direkt, automatisk orderbekräftan från Dreamcottage.... jag beställde den 27e och pengarna drogs från mitt konto first thing den 28e (internetbank), men jag har sedan inte hört ett pip därifrån.

Nu mailade jag för att kolla att pengarna gått in... såg vad som "hänt" med din order, ellte....

• Bellis

Ellte - ojdå! Ja, det kan det nog ha varit, men jag fick ingen liten katt..... Vilket var bra, för det var ett impulstillägg!!

• Ellte

Bellis: Instämmer... Och nu HAR jag faktiskt betalt för över en vecka sedan OCH mailat men har inte hört ett knyst eller sett röken av nån paket... Tacka vet jag Inkywings

Svar på tråden Stämpeltråden!