• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Ellte - ja-a du, inky var himla kvick!! Jag har redan mailats med henne två gånger nu på förmiddagen! Verkar vara en trevlig mänska!
    Bläk, ska man behöva oroa sig över dreamcottage nu också....? Underligt att inte höra ett smack!

• ester

Har fått min bekräftelse från Inkywings nu, men grattisbakgrunden var slut. Bellis och Ellte, var det ni som köpte de sista?

• Ellte

Åh hallå ja... Jag har tydligen en paketavi hemma som Jonas glömt ge mig :? Jag HAR nog fått Dreamcottagepaketet...och tar tillbaka mitt tidigare "gnäll"!

• Bellis

"GLÖMT"!!!!! Jisses, den får du tämja... Och du som satt och försökte skapa i ståltråd och allt! Vilken tur, då kanske det inte är nåra problem då!

• MissRut

Hej! Nu får ni skylla denna dumma fråga på Ellte som gjorde mig uppmärksam på denna tråd. Men vad stämplar ni på egentligen? Handlar det bara om bröllopstillbehör eller går ni omkring och stämplar lite varstans?

• Henrike

MissRut, jag skrattar och tackar dig för att du frågar så att jag slipper verka dum...

• Ellte

Jag gör kort Bröllopsgratulationskort, dopkort, julkort, baraförattjagtyckeromdigkort... Tänkte även göra mina egna julklappsadresser och stämpla lite på julklapparna för att variera papperet :D Igår köpte jag anteckningsböcker som jag ska dekorera och ge bort :)

Så ja javisst...Jag går omkring och stämplar lite varstans

• MissRut

Ellte: ok, tack för svaret. Det lät ju intressant, kanske borde läsa lite mer vad ni skrivit i tråden. :)

/MissRut, kanske framtida "stämplare"

• Johanna = en lat kock

jag gör oxå kort...

(men det har ni väl redan sett)

• Ellte

Vet ni vad...jag har insett att jag stämplar väldigt lite egentligen Jag gör ju alla möjliga kort och när jag kikade på dem i helgen insåg jag att det är inte många som är stämplade :? Jag hoppas jag får bättre fart på det efter kursen på söndag :D

Svar på tråden Stämpeltråden!