• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Åh, det blir ju perfekt!

Hestia, jag klättrar formligen på väggarna i väntan på alla grejjer jag beställt från här och där! Här sitter jag med EN halvtrist "god jul"are och ett "tiny-set" snöflingor och en värdelös jultomtemössa.

Jag har bestämt att göra mig en planerad lista på saker jag VERKLIGEN borde inhandla. Typ vilka fraser jag ska äga, bakgrunder, färger, verktyg osv. Ägna mig åt lite mer planerad shopping i fortsättningen alltså! Det som kommer från Halos blir ju en bra grund i det hela, lite av flera olika års-händelser osså klossarna!

Jagvillhaminastämplarochgrejjernujagvillhaminastämplarochgrejjernujagvillhaminastämplarochgrejjernu....

• IsIs

Hej flickor!

Synd att jag missade ditt inlägg om InEx Ellte men nätet funkade inte hos oss idag.. Men nu ska det göra det och det ska vara snabbare än någonsinn! :D

Kul att fika idag, synd att man var så trött i huvudet bara...

Jag embossade lite idag, men de blev inte bra.. Verkar som snyggast blir med färg som går ton i ton med pappret, om man inte har ett ljust papper vill säga!
    Köpte 3 nya stämplar oxå! Jättekap, en var 50% av på och sen tror jag minsann att dem gav mig fel växel på ett ställe. Å så köpte jag 5 versa kuber för 100,- och imorgon kan jag nog inte låta bli å köpa lite till trots att jag borde beställa från nätet istället eller lägga pengarna på mat ;) :D

• Bellis

Isis- (är det isis eller IsIs eller lsls?)

Jag känner igen mig i det där köpandet...! Versacubsen kan du ju ha gott samvete för! De brukar kosta 20 och upp, i varje fall på svenska siter!

• IsIs

Thihi Bellis.. värdelös tomteluva, det lät det! ;)
    Men jag förstår dig helt och hållet, vill oxå skaffa halos så man kan shoppa lite bättre.
    Tack för att du lindra mitt samvete lite iaf ;)

Det är isis...hmmm tror jag ska byta till små i:n :)

Jag vill ha roligare stämplar NUUUUUUU!

• Bellis

Surfade just in på Inkywings!! DET ÄR JULREA FRÅN O MED INATT OCH EN VECKA FRAMÅT!!! 30% på inkywings egna omonterade stämplar! Julmotiv inkl jultexter ingår EJ i rean!

Hur i hela friden ska jag kunna hålla mig. Jag bara undrar.

• IsIs

TjOoOooOohOOOOoo...!

Vad har inkywinky för adress? *glömt*

• Ellte

*suck* Ska man tvingas beställa mer nu ;)

Idag har jag varit på InEx och fyllt på mitt pappersförråd...jag måste nämligen göra nya julkort efter mammas "röj" i min låda :D

Jag ska göra ett dopkort till en kompis också och egentligen skulle jag behöva de stämplar jag beställt från Dreamcottage :( Men men...de har inte kommit än så jag försöker som bäst pyssla ihopa nåt fint av ståltråd :D

Idag har jag också varit på Format (nya butiken i Gbg) vilket var en suuuperfin affär med mycket inspiration...dock med dyra stämplar enligt mig... Meeen jag kunde ju inte låta bli att shoppa något så jag köpte nån slags reliefliner (som även går att använda på glas) i guld- och i tennfärg. De skulle ha kurs där idag och jag var bra sugen på att stanna ;)

*kilar in och kollar på Inkywings*

• Bellis

Heeeee....! inkywings verkar ha brakat samman........

• Ellte

...mmm....mitt när jag höll på att beställa...

Svar på tråden Stämpeltråden!