• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Ja, det är hemskt bra att dollarn står lågt! Jag har ju som sagt inköpsstopp, och så vet jag inte alls hur man gör för att handla på e-bay - och det är ju tur just nu!!! Men lite papper hade jag gärna handlat... *åh!Nu ska jag få chokladpudding!*

• Ellte

Jag vill ha öljeeeetteeeer! :)

• Hestia

Ellte - :D Skall vi beställa lite? ;)

• Bellis

*slurp* Jättefina julkort Hestia! Vilken fin stjärnstämpel du har -den med heliga natt i!

• Hestia

Bellis - Ja, den stämpeln tycker jag är underbar! :)

• Bellis

Någon som har har moon lace papper i sin ägo?

• Ellte

Hestia: Jag har kikat på ebay flera timmar idag och OJ vad SKOJ öljetter det finns :) Små pepparkaksgubbar och paket och solar och moln och fotbollar och snöflingor och vovvar och kameror och jultomtar och vinflaskor ojojojojoj...och alla är jättebilliga och alla ligger utom räckhåll ;)

FINNS inte sådana skojjiga i Sverige?

Svar på tråden Stämpeltråden!