• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Hittade pappret igen! Jag provar igen! Om nån av er ska köpa ett pack, kan inte ni va så söta och handla åt mig med då......?
    *ber så snällt jag kan*
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=2362948813&category=3123

Det vore så sött av er...

• Bellis

Ellte - jag såg julgrans-eylets förut! Ursöta!

• Hestia

Bellis - Oj, vad snygga papper! :) Håller fortfarande på att kolla runt, säger till om jag "beställer"!

• Bellis

Hm... försöker registrera mig på e-bay, men jag måste alltså uppge mitt visa-nr?

• Hestia

Bellis - Hm, kommer inte ihåg, men det tror jag inte - du betalar ju ingenting via E-bay, utan via Paypal!

• Bellis

Hestia- efter att jag fyllt i namn, adress och användarnamn/lösen, så kommer en sida där de vill att jag ska uppge mitt kort-nummer " för indentifiering", eller så ska jag ha en "säker" mailadress. Det står att alla måste det. Kan jag lita på att det är säkert, tro?

• Hestia

Antar att om du inte har hotmail eller yahoo eller så så är din mailadress säker! :) Pröva med det!

• Bellis

Jag har en spray-adress, och den hade jag redan fyllt i - det måste nog till ett bankkortsnummer där. Jag struntar i det ikväll, men tack för assistansen Hestia!

• Hestia

Bellis - Var så lite så! Tycker dina papper är lite mysko - de finns ju där, men om jag letar på säljaren istället så kan jag inte hitta dem? :(

Svar på tråden Stämpeltråden!