• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Visst fattade jag rätt att det var 30% på alla deras egna stämplar?

Som tur är har ja hunnit gå igenom vilka jag ville ha, och skrev upp artikelnumren! Så jag mailar min order till henne istället!

• Bellis

Ojsan. Nu har jag visst beställt saker igen. Men nu blev det mest användbara fraser. Faktiskt. :)

Sambon köpte en x-box häromdagen, ni vet en sån där spel-mackapär. Vi har "våra enskilda pengar", men då jag sa att "ja, jag köper ju stämplar och grunkor för en massa pengar nu, så det är ju bara kul att du hittar nåt kul också" - då sa han nåt om att mina inköp inte rör sig om alls lika mycket pengar på långt när... *viskar nu: så himla långt därifrån är jag ju inte dårå.. men det kommer han aaaldrig att få veta...*

• IsIs

Skulle vara kul å få veta vilka stämplar ni vill ha på inkywings...

• Nojsan

Ni skojar väl om att det är rea på inkywings hemsida???? Jag beställde ju en massa där igår, alltså 1 dec....

Nån som vet hur det funkar på dreamcottage med bekräftelsemail? Jag fick ju ett automatiskt mail när jag hade beställt men jag sätter väl inte in pengar innan någon har bekräftat att allt finns?

• Ellte

Godmorgon på er!! :)

Nojsan: Rean började ju igår så du får kanske en glad överraskning när du får bekräftelsen :D (Det gällde dock endast deras egna stämplar och _inte_ julstämplar)

På Dreamcottage betalade jag direkt när jag fick bekräftelsen första gången. Denna gången missade jag att betala direkt (nåt strul med internetbanken) så jag kan säga att det inte händer NÅT om man inte betalar ;)

• Ellte

IsIs: Jag köpte dessa (mest texter)

Gud gav oss minnet...

Att leva är inte nog

Tack så mycket

Vänner

Katt Stor

Mjau

Ha en underbar födelsedag

Grattisbakgrund

Kärleks Collage

• Nojsan

Godmorr!!

Ellte: Men är frakten verkligen 55:- inom Sverige på dreamcottage?? Skrev ett meddelande till dem och undrade men de har inte svarat. Eftersom allt man fyllde i var på engelska och de frågade efter delstat etc. tyckte jag det verkade konstigt... Vet du nåt?

• Ellte

Ehm...jo jag har betalat 55:-. Tycker du det var mycket eller lite? :D Jag gissar att hon har köpt en amerikansk webshopspaket och att det är därför alla fält med stater etc..

• Nojsan

Jag tyckte det var mycke, jag...

Svar på tråden Stämpeltråden!