• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Och nej, jag tror inte han skulle bli arg för at jag frågat! Det scenariot har jag MYCKET svårt att föreställa mig...! Förvånad och överraskad -JA, men absolut inte arg!

*bellis överlägger febrilt med sig själv..... och Hestia dårå *

• Hestia

Bellis - :D Men då är ju saken SJÄLVKLAR - klart du skall fråga! Bry dig inte om din mamma! ;)

• isis

*suckar längtande och flyter bort i drömmarnas land* Vi skulle också snart vart på väg på semester.. Skulle åkt den 10 januari men nu får man sitta hemma å frysa istället..suck!

Kan varmt rekommendera Egypten, både dyka och kolla pyramiderna är kul. Marocko är oxå underbart, dock lätt att bli bortbytt..haha

• Bellis

och Isis! :)

Nä, jag tror inte att chefen skulle "använda det emot honom" s.a.s. Den uppfattningen har jag inte fått av henne alls -hon verkar schysst! Det beror ju också på hur jag framställer det hela i min fråga till henne, inte sant?

Han har ett krävande jobb, men med uppgifter som löper på daglig basis... dvs han behöver inte planera särskilt mycket i förväg. Han har gammal semester att ta ut, och en massa ny som kommer också, så det är inget problem. Ekonomiskt händer det ingenting heller! Bara för mig *fniss* - och det är det verkligen värt!

• Hestia

Bellis - Ok, om jag börjar prenumerera så frågar du! :D

Förresten, kollade in inkastamps.com, och de hade PRECIS ett sådant alfabet jag vill ha - men i form av en tag... :(

• Bellis

Hestia - it's a deal!!! *gulp*

Vaddå? I form av en TAG?? Varför vill man ha ett alfabet iform av en tag?!? Synd....

• Hestia

Bellis - Ja, det undrar jag också! :D
    Har i och för sig redan hittat ett alfabet, men det är så dyrt... :( Antingen ca 15 pund plus frakt, eller ca 15 dollar + 7 dollar + frakt... :/

• Bellis

Woaaaaaaaah! Fiiiina! Jättefina!! Ujuj.

• Hestia

Bellis - Hmh... :) De finns på www.whichcrafts.co.uk - som är ganska fräcka och översätter dollar DIREKT till pund!! Men frakten är ganska billig från dem - förra gången beställde jag två mässingschabloner och det kostade 1.50 pund i frakt.

Nej, jag skall i alla fall inte beställa någonting ikväll... :)
    Är ganska trött nu, så jag skall faktiskt gå och lägga mig! :)

Kram på er!

Svar på tråden Stämpeltråden!