• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Hestia

Hihi, jag är uppe TIDIGT! :D Och på mitt lov! Fast jag är en duktig flicka och skall plugga idag! ;)

Linda - Ha det JÄTTEKUL i Uganda!!!!

• FinaStina

Jösses vad ni skriver!!

Ellte ha det bra i Uganda! Jag vill oxå ut och resa...

Bellis (och ni andra stockholmare) jag var på NK i Sth i lördags, där hade dom halva priset på julsaker inkl stämplar med papparkaksgubbe/gumma tomte mm från Reprint. Kanske lite sent att skriva det nu men har inte kommit åt nån dator. Gick förbi Ljunggrens i G:a Stan men det var stängt till den 7 jan. Såg ut att vara en mysig affär.

Jag är fortfarande i tänket på att stämpla julkort, får väl lägga upp ett lager till nästa jul.

• Ellte

Hmmm...och jag är uppe tidigt... Har varit vaken sedan tjugo över fyra och väntat på Landvetter till kl 07 innan jag fick reda på att planet kunde lyfta tidigast 11.45 = inget anslutningsflyg till Uganda gick att uppbringa...förrän på nyårsafton.. Så nu är Linda hemma ett par dar till

Funderar på att ge mig in till mellandagsrean och trösta mig ;)

• Hestia

Ellte - Nej, vilka tråkiga nyheter!!! :( Men vad skönt att du fick reda på det innan du åkte ut till Landvetter i alla fall!
    Gå du ut och shoppa lite! :D Skall du ta med kortgrejer till Uganda?

• Ellte

Innan jag åkte ut? Jag har just kommit hem därifrån efter att ha suttit där i tre timmar ;) Menmen...ingen idé att gräma sig...

Vi får la se hur det blir med stämpelsaker till Uganda Jag lär inte kunna använda nån pistol eftersom det inte finns nån el så jag kan ju ändå inte embossa ;)

• Hestia

Ellte - Jag läser som en kråka!!!

• Gift Anna

Ellte, trist när det inte blir som man planerat,hoppas det ordnar sig med flyget!

Förresten alla Gbg:are,har ni sett vad snö det kommit! :D

• Ellte

Anna: Jo jag har sett den ;)

• Johanna = en lat kock

jovisst har vi sett snön - risken at det skulle bli snö gjorde att vi åkte hem till göteborg igår...

och när man ser detta är jag glad att vi gjorde det :)

Ellte vad trist att inte komma iväg :(
    så du åker på nyårsdagen nu istället? elelr blir det ännu senare?

Svar på tråden Stämpeltråden!