• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

är det någon som drukar använda stickers???

hittade en skoj sida med maaaasssor av stickers...

www.stickerplanet.com/

• isis

Hestia :D :D

Ja.. du var var det jag såg det, ska leta! Kommer ihåg att den ena rean var på scrappamera.nu iaf..

• Hestia

Johanna - Inkywings kan man beställa egna stämplar hos, i alla fall. Vet inte om det är billigare att hitta någon i USA och sedan frakta över?

Stickers är jag lite sugen på att använda - om det finns finare än de man hade när man var liten - dem är jag allergisk mot... ;)

• isis

Jag använder stickers ibland.. Men det känns lite som fusk, roligare att använda när man scrappar.

• isis

Hestia - Vill du inte ha en fluffig my little pony stickers? ;)

• Hestia

Isis - Ungefär lika mycket som alfabet som ser ut som amerikanska flaggan... ;)

• Hestia

Är jag knäpp, eller är papprena väldigt dyra på Scrappamera?

• isis

Hestia - En brudklänning som ser ut som amerikanska flaggan då? Öhum.. ;)

Priserna ligger ytterst lite under vad dem tar i handeln.. En krona eller två. Beror på vilken storlek man tar oxå.

Vart kan man hitta stora fyrkantiga pärmar? Om någon förstår, ca 30x30, den storlek dem fleesta scrappar i?

• Hestia

OCH
    Hej hoppas att ni alla haft en trevlig jul & att Jultomten kom med fina paket..
    Tisdagen den 30:e December har vi REA i Webbutiken mellan kl 00.01-23.59, så
    beställningar gjorda mellan denna tid
    har 15 % rabatt på samtliga varor.
    Självklart har vi även REA i butiken i Tallkrogen (i Enskede) mellan kl 10-16, så välkomna
    in ni som har vägarna förbi...
    Ha nu ett gott slut & ett gott nytt
    Med vänliga hälsningar Maria & Malin

Svar på tråden Stämpeltråden!