• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • isis

Usch - Inte rea på Panduro! Snällaaa skona mig.....

• Johanna = en lat kock

man kan ju börja undra ibland...

stenungsundsområdet verkar ju ha en del oxå

• isis

Helt ootroligt.. Tur att man inte har några mer pengar! :D Nu ska alla mina pengar gå till möbler och tyg så jag får klara mig bäst jag kan. fast det är klart...nååågon ny stämpel eller liite papper är ju inte så jättedyrt! :D :D

• Johanna = en lat kock

isis vad är helt otroligt?

• isis

Johanna - att det finns så många stämpel tomtar i Göteborg av alla ställen :D Och även att det finns såååå många saker man vill ha...

• Johanna = en lat kock

det kan jag hålla med om!

• Hestia

Det är otroligt koncentrerat till Göteborg, både stämpling och scrapbooking! Maken har en egen liten teori som har med knattar att göra (heter de väl? Som åker runt och säljer saker?)

• Ellte

*gapskrattar vänligt* :D:D

Jag tror du menar "Knallar" :D:D

• Ellte

Åhhh vilka massa fiiina papper som låg i brevlådan idag :D Tack Hestia *pussar glatt*

• Hestia

Ellte - Ja just det, knallar heter det ju! :D
    *pussar tillbaka*

Svar på tråden Stämpeltråden!