• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Är det förresten någon som vet ifall man upplever Egypten som KALLT så här års?? Eller känns det mer som svensk sommar?

Egentligen spelar det kanske inte nån roll, vi har ingen lust att lägga 20-25000 på en resa till typ Indien, Thailand eller Cuba just nu.

• Hestia

Bellis - En kompis till mig skall dit 12-18 januari, det skall vara skönt där då enligt henne!

• Bellis

Kram på dig Hestia! *kramas* Alltid lika kul att se ditt nick här! :)

Ja, vi får hoppas att det funkar med ledigheten -det lät inte som att det var omöjligt, nästan tvärtom! Men hon behövde prata med chefredaktören också, och nu är det ju så mycket helger och så, så hon ville veta hur snabbt jag vill ha besked.

Fy, jag gillar inte att jag måste ringa... men de håller på att flytta hela arbetsplatsen nu, så deras mailserver kommer ligga nere till i nästa vecka. Jag har inget val helt enkelt. *blärk*

Kramkram! Måste sova nu!

• Bellis

Åh tack lilla vännen!! Du kan då alltid hjälpa till! Söta du! Det kändes skönt att höra, att klimatet är bra så här års.. *en lättnadens suck, liten, men ändå*

• Bellis

Härmed låååååvar Bellis att köpa papper till Hestia -om sådana kan införskaffas utan mutor och längre resor- i Egyptens land. ;)

Nattis! *jag kommer helt enkelt aaaaldrig isäng*

Såg förresten JallaJalla för första gången *skäms* ikväll! Gu´ vilken härlig film!! "Ingen fara, jag klara själv" *gapskrattar*

• Hestia

Åh Bellis, du är för gullig du!!
    Jag har FORTFARANDE inte sett Yalla Yalla - glömde den var ikväll och hyrde film istället... :(
    Hatar också att ringa folk, ås jag önskar dig all lycka till i morgon!! *kram*

• Gift Anna

:D *Skrattar hjärtligt !*

Godnatt på er med!

• isis

Nu slipper jag sitta på gilvet! Har ställt upp ett skrivbord! Jippie!

Bellis - Vädret i Egypten är helt ok såhär års, förra året när jag var där så vart det 25 grader, men det tyckte folket därnere var kallt så dem hade täckjackor och långkalsonger :D

• *B2*

Jag ska in och handla på måndag.
    Jag har blivit såååååååååå intresserad nu av eran enorma tråd.
    Nu till min fråga....VAD SKA JAG HANDLA?

Vet inget och kan inget men vill så gärna

Help..........
    Tacksam för svar
    Kram på dig Elltegumman om du ser detta.

Svar på tråden Stämpeltråden!