• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

isis

tryter fantasin för att fu inte kommer på vad du ska göra på et speciellt kort eller är det att du saknar projekt??? :)

• Gift Anna

Var inne och kollade in din kort,Hestia, de var verkligen fina! :D

• Hestia

Tack Anna!
    Vilken trevlig kväll - först vann jag en hundralapp på Bingolotto, och sedan fick jag en komlimang för korten! :)

• Gift Anna

Hoppas du får en riktigt trevlig fortsatt kväll!
    Själv hoppas jag ochså det blir det, maken lagar ryggbiff med klyftpotatis och bearnaiseås till middag, så det skall bli jättegott , kanske ser vi på en dvd film sen.

Har precis mailat in min uppsats som skall vara inrapporterad imorgon ,så nu kan jag slappa på riktigt! :D :D :D

• Hestia

Gift Anna - Grattis till uppsatsen!! Hur många dagar har du ledigt nu?

Mmm, vad god maten låter!! Vi åt hammalagad köttfärslimpa, och nu jobbar maken!

• Gift Anna

Hestia, här sitter en numera proppmätt Anna som verkligen njutit av den goda maten!

Hemmalagade köttfärslimpa låter inte så tokigt det heller!

Jag är ledig fram till fredag då vi skall ha redovisningar i våra grupparbeten, men det blir nog så att jag och mina kursare får träffas innan och "stämma av"

Hoppas bara uppsatsen blir godkänd!
    Får reda på resultaten först den 10/2

• Bellis

Här finns mina kort...... photos.yahoo.com/bellis_2004

Fy, nu är jag skrajsen för vad ni ska tycka..... have mercy -tänk på att jag NÄVER har gjort det här förut!

Hoppas länken fungerar och att albumet är publikt....! Eller så hoppas jag inte det alls.

• Johanna = en lat kock

Bellis

dina kort är ju jättefina!

det har blivit en hel del stämplar förstår jag!

• Bellis

Hej Johanna! TACK så hemskt mycket!!! Jag har fixat och trixat hela kvällen nu med att få in alla bilder - är faktiskt förvånad över att det inte var fler kort!? Men det är klart, man spånar ju på nya, surfar efter grunkor (erhm) och grejjar och har sig.

Joooooo, det finns ju en del stämplar här på skrivbordet vid det här laget... Har fortfarande inte ordnat alla Halos-stämplar och klossar -dumma mig, jag måste göra det nån dag här. Har ju allt som behövs, har t.o.m köpt fotopapper att sätta i pärmar med stämplarna på ju!

Pappa har meddelat från Annat Land att han handlat stämplar, papper och EP. Han hade fått en chock när han klev in i anvisad stämpelbutik. Sen blev han tydligen köpgalen..... verkar det som! Kvinnan som har butiken hade en mängd kort som var i 3D, så han hade "köpt flera såna stora stämplar som man använder till dem"..... jisses. Jag förstod det som att det är såna där kort som det vecklas upp en hel bildgrunkamoj när man öppnar kortet. En får välan läre si! Igår kom det ett sms om att det hade inhandlats "japanpapper".

Spännande!

• Johanna = en lat kock

vilken gullig pappa du verkar ha!

Svar på tråden Stämpeltråden!