• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Hestia - jag köpte OH på bokhandeln häromdagen för 3:- arket!

De hade också nåt som hette "ritfilm" i block och kostade 79:-. Den plasten ska jag nog köpa senare... det var väl kanske en 25 st däri (minst). Alla hade som ett rutpapper på baksidan som man bara drog bort. Den filmen såg liiiite tunnare ut och såg inte så "oljeskimrig" ut på ytan....

• Bellis

Niki - HEJ!!! Jaha-haadå! Du kommer bli shopoholic SNABBT, tro mig. Och det är så kul!!!

• Hestia

Niki - Väntar också spänt på det!!! Skulle skickat med ett läskvitto! :(

• Bellis

Åkej Johanna! VAD är en "flipflop-mall"???

• Niki

Skickade sambon till Claes Ohlsson för att köpa en sån där bunte papper, ni vet 1 kg för 49 kr. Han kom tillbaks med 2 paket (tror han var orolig för att behöva gå tillbaks en gång till ). Han ser lyckligt oförstående ut när jag sätter igång med mina shoppinglistor och råkar hälla glitter överallt , tom hunden har numera glitter överallt, hmmm tror ni Gary Glitter är stämplare?....

• Hestia

Bellis - Du är säker på att ritpappret inte är klistrigt på baksidan? Låter som sådant man slog in böcker med... :)

Niki - :D Vill se din hund!! :D

Kolla in detta tjejer...
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=2369997930&category=3114

• Bellis

*pssssssst* Dreamcottage har rea. Men det kanske ni redan visste??

• Hestia

Bellis - Japp, har kollat in den. Hittade dock ingenting jag MÅSTE ha!!
    (Ha - Hestia har blivit måttlig!!)

• Bellis

Hestia - näe, tänk om det var det! Men det tror jag inte... det var liksom en bild på en OH-apparat oxå..... Nej, jag TROR inte att det var klistrigt! Måste kolla det...

Niki - jag bara ler, kan bara tänka mig hur min vovvis skulle se ut om han fanns fortfarande! *skratt* Han skulle för det första ligga här HELA tiden, och han skulle ha glitter, tejp och lim på hela sig och sno papper av mig!!

• Niki

Hestia- jag får fotografera min lilla glitterhund. Silverglittret gör sig så bra mot den svarta pälsen

Svar på tråden Stämpeltråden!