• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

lycka till Niki :)

Bellis - jag hoppas verkligen att ni kommer iväg - det vore så himla kul om det kunde bli en glad överraskning för din sambo :D

• Hestia

Ni har väl sett att det är rea på Octoberstamps från och med i övermorgon??
    *längtar*

• Niki

Är det nån som vet om Octoberstamps rea kommer att gälla även i webbshoppen eller bara i den riktiga butiken (som naturligtvis ligger JÄTTElångt bort från det stämpelfattiga Stockholm)?

• Hestia

Niki - Jag tar för givet att det gäller även i webbutiken! Annars blir jag besviken! :(

• Hestia

Niki - Nu när jag kollade så verkar det faktiskt inte som det är rea i webbutiken!! :( :( :(
    Har mailat Jojo och frågat - skriver så fort hon svarat!!

• Niki

Tack snälla Hestia - jag blev lite fundersam efter att ha läst på hemsidan, tyckte inte riktigt att det framgick där vad som gäller. Hoppas, hoppas att det är rea överallt!

• Johanna = en lat kock

håller på att lägger upp alla mina senaste alster och fixar till lite i albumet

men sen kan ni gå in på photos.yahoo.com/johanochjohanna

säger till när jag är klar!

• Johanna = en lat kock

då var jag klar för tillfället - orkar inte skriva mer beskrivningar nu :)

• Hestia

Inget svar än... :(

Johanna - Härliga kort!! Är det du som gör figurerna i pappersleran, eller har du köpt dem?

• Hestia

Johanna - Vad var det du sade man kunde använda istället för chalks?
    Försökte med mina akvareller, men det fungerade inte alls...

Bellis - Förresten - gick in och beställde ramarna när jag såg ditt kort! Misstänkte att du köpt dem därifrån! :)

*skall köpa stämplar för min bingolottovinst på 200*

Svar på tråden Stämpeltråden!