• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Hestia

Niki - Håller på att ramla av stolen av skratt! :D

Johanna - Vilken underbar idé!!

Bellis - Finns ganska billiga på e-bay också!

• Niki

Johanna - nääää teet hjälpte inte så jag måste nog äta lite chips också - har hört att det hjälper mot köpsjuka . Eller vad säger min läkare Hestia?

• Bellis

Johanna - VA? Finns det på Clas Ohlson?? Hur i helaste fridens namn har jag kunnat missa det??

• Bellis

Niki - Jahadå! Chips är bra! Mot det mesta faktiskt.

• Niki

Bellis - lysande förslag, han får besöka CO igen hmmmmm affärerna har stängt imorgon va? Jag blir så otålig!!
    *lägger mig på golvet och sparkar i luften*
    Chipstajm....

• Bellis

Niki - IGEN - jag provade spisplattan på julafton hemma hos mamsen! Det tyckte jag faktiskt funkade bättre än brödrosten!

• Hestia

Niki - Ja, så länge du håller händerna upptagna! ;)

Hörrni, jag har tappat bort en stämpelsida och jag orkar INTE leta igenom tråden... Den är på engelska, och har en design på förstasidan som ser ut som Dreamcottages, ungefär (tror den var grön eller turkos senast). Har egna stämplar, väldigt enkla, och lite andra kortgrejer. Vet ni vilken jag menar?

• Johanna = en lat kock

niki :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

• Bellis

Hestia - näe.......... tyvärr inte.

Svar på tråden Stämpeltråden!